Gecenin yıldızları düşmüş gözlerine.. Yıldızlar mı gözlerin olmuş yoksa gözlerin mi yıldız bilemedim.. Gülünce dudaklarının bitiminde sol tarafta oluşan gamzen..Saçların bile saklayamamış bu sefer yalnızlığını.. Ellerin ceplerinde dolaşırsın hep bu dar sokaklarda, başın hafif öne eğik, karşına değil de ayak uçlarına bakarak yürürsün...Gizemli kimliğinin altında yatan sevimli küçük çocuğu ben bilirim..kaybetme o çocuğu. Hep kalsın içinde bir yerlerde. Kaybettiğini sandığın her an beni hatırla..
Gözlerin diyorduk, ne güzel şiirler yazılır o gözlerine, ne güzel aşık olunur o güzel gözlerine, ne güzel öpülür o güzel gözlerinden, ne güzel sevilir kirpiklerin güldüğünde kısılan gözlerini kapatan uzun,sık ve gür kirpiklerin...
Attığım her adımda uzaklaşıyorum sanki senden.. Buna biri son vermemizi lazım..uzaklaşmak istemiyorum senden..
2.5 yıldır aşığım sana. Seni seviyorum bırakmak istemiyorum..Ah,bir gülsen! Bir gülümsesen,ufak bir tebessüm yollasan.. Dünyalar benim olur be canım..ama olsun, canın sağolsun..Sesini duysam da yeter bana..konuşmazsın pek nedendir bilmem? O güzel dudaklarından dökülse bir kelimeler duysam bir ses tonunu ne de güzel olur ama.. Benim duymaya kıyamadığım kadifemsi sesi, bakmaya kıyamadığım yıldız gözleri kim israf ediyor acaba bugünlerde? Ben her zerrene muhtaçken,kim israf ediyor seni? Ben bu kadar aşıkken sana, kimler seviyormuş gibi yapıyor seni? Kusura bakma canım, bu durumda bencilim biraz. Kimse sevemez benim kadar seni.. Seviyorum seni..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNLÜK
Teen FictionBelki de sizin yaranız benim... Belki de sizin ilacınız benim... Benim ve benim yazdıklarım...