İsimsiz

13 4 2
                                    

Dudaklarında gezindirmek istedim parmaklarımı sen uyurken.. Kirpiklerinle oynamayı düşledim hep. Benim olmayan saçlarında gezindirmek istedim parmak boğumlarımı, yavaş yavaş ve usulca okşamak istedim saçlarını.. Yapabilseydim keşke.. Doya doya 'benimsin' diyemiyorum sana veya doya doya 'o benim' diyemiyorum hiçkimseye. Kızarmış gözlerle uyuyup şişmiş gözlerle kalkmaktan yoruldum.. Ne ara böyle oldu bilmiyorum..
Özlemek..
Acı veriyor bir tanem..
Hele ki ses tonunu bilmediğin birini özlemek....
Ne demiş şair;
Eğer şurama saplanan şey özlem olmasa bıçak derdim.
...
Korkak bir kız çocuğuyum ben, sevgiden korkarım sevilmekten korkarım ama senden korkmam.. Sarılır mısın bana, korkularımı al ve at lütfen.. Sana yalvarırım al ve at.. Beni, benliğimi, seni, sensizliğimi al ve at.. Vazgeçmek istiyorum senden..
Lanet olsun!
Yapamıyorum
Olmuyor
Bağımlılık yapıyorsun ve ben seni içime çektikçe çekmek istiyorum..
Sev beni,
Sev,
Ne kaybedersin ki?
Çok mu acıttılar canını geçmişte, neler yaptılar sana söyle bana.. Bakıyorsun ya öyle boş gözlerle bir anlam arıyorum o gözlerde.. Kimsenin göremediği şeyleri görmeye çalışıyorum.. Görüyorum bir tanem, görüyorum..
Söz sendeki o boşluğa kendimi koyar yine doldururum ama yalvarırım bana yardım et..
Aşk mı bu?
Sevgi mi bu?
Hoşlantı mı bu?
Nefret mi bu?
Ne bu?
Yardım et..

GÜNLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin