Bylo 15 hodin a pět minut a já brouzdala ne netu. Po asi třech minutách jsem si všimla, že bezmála před deseti minutami jsem měla být někde jinde. Rychle jsem si sbalila věci a v tom spěchu jsem zpozorovala že někdo něco říkal. Ale jestli na mně? A co mluvil? A kdo to byl? Jsem netušila. Teď mě to nezajímalo.
Zazvonila jsem a vešla dovnitř, omluvila se. On to bral v pohodě a ještě se smál že jsem kvůli takové maličkosti vystrašená. A tak mě vzal do svého pokoje. Nebyla jsem nějak překvapená jak to uvnitř vypadá, jelikož máme všichni naprosto stejné domy, i přesto mě něco překvapilo. Na stěnách pokoje měl něco přilepeného na zdi, vypadalo to jako fotky. Ale proč je neměl v rámečku? Tuto otázku jsem mu nepoložila, protože mi bylo jasné, že to bude něco moderního. Takže kdybych se zeptala vypadala bych jako pablb. "Chceš taky nějaký plakát?" "Plakát co?" " No že ses tak na ně díváš" Došlo mi co myslí. "Možná,někdy."
Než jsme se vrhly na laborky povídali jsme si. On byl tak jiný měla jsem pocit že mu můžu říct cokoliv. Pověděl mi že existuje nějaký instagram, že prý se tam přidávají fotky a videa a že jsem pěkná tak bych mohla mít hodně folloveru . To mě potěšilo tak jsem mu za lichotku poděkovala a on se jenom pousmál. Vytáhla jsem z mého ošumělého baťohu mobil. Peter se zasmál a povídá " Co to je za značku?" Na to jsem dodala " Get? značka kterou tu mají všichni. Ty ne?" "Get? Je vůbec dotykovej? " Položil mi několik neskutečných otázek. " Ano je dotykový." Z kapsy vyndal mobil a řekl že má od značky jablko byla jsem trošku zaražená , protože ten mobil byl velký jak naše televize. Můj mobil oproti jeho vypadal jak mp3. No nic řekla jsem mu jestli by nebyl tak hodny a tu aplikaci mi nestáhl. Na to mi řekl jestli mám android. Já odpověděla že mám ale bude tam muset něco heknout aby to šlo. Jmenuji se tam Eveme3. "Vyfotíš se se mnou?" "Počkej jenom tě začnu sledovat " Co tím myslel sledovat, jakože nastaví kamery do mého pokoje ? Dál jsem to neřešila, protože bylo jasné že to je zase něco moderního. Tak jsme se vyfotili, ukázal mi jak se vyměňují filtry co je to hastag , a že můžu sledovat svoje oblíbené celebrity. Na to jsem mu řekla že žádné neznám.
ČTEŠ
Pomyslná pouta
RomanceO Eve která chce žít normální život ale nemůže. Má plán jak se dostat pryč pak se ale zjeví Peter a ona přehodnotí své plány.