1. I'll Live My Dream

53 3 2
                                    

"Dat was zo saai" zeg ik terwijl ik mijn tas op mijn bed gooi. "Dat kun je wel zeggen" zegt Fenna die onderussen naar de mini badkamer loopt. Ze komt terug in een vrolijk jurkje als de deur opengegooit word door Cat. "Hiiii" zegt ze te vrolijk, "Wat heb jij gedaan?" grinnik ik. "Niets hoor" liegt ze dus overduidelijk. Milo komt de kamer ingelopen en ik spring op. "Hey" zeg ik zacht, Milo loopt naar me toe en geeft me een kus. Ik draai mijn hoofd om, "Ik ga me omkleden, zien we je vanavond? Vaste plek?" zeg ik en ik loop naar de badkamerdeur. "Tuurlijk" zegt Milo nog en hij loopt weg. "Euhm... Gaat het wel tussen jullie?" zegt Cat die op mijn bed gaat zitten. "Nee niet echt... Ik weet niet hij voelt niet als mijn vriendje maar als..." zeg ik, als wat eigenlijk? Ik loop de badkamer in en kleed me om. Ik kom terug in een zwart jurkje. 

We komen aan bij de club waar we elke avond wat drinken. Dit is het verzamelpunt voor iedereen van school. Ik zie Milo zitten, nee he. Ik probeer hem te ontwijken, ik bedoel hij is nog verliefd op me maar ik niet meer op hem! Denk ik dan.. Milo ziet ons en begint te zwaaien, we lopen erheen. Iedereen gaat op de bank zitten. Hoe later het word hoe drukker het word. De meeste mensen hier herken ik, als ik mensen niet herken dan zijn ze ouder dan normale mensen hier. Ik loop naar de bar om nog 3 cola te  bestellen als mijn oog valt op een paar nieuwelingen. Ik loop terug naar de rest met 3 cola en ga weer zitten. "Er zijn een paar nieuwe" grinnik ik en Cat springt op. "Dan moet ik maar eens kennismaken" lacht ze, ik begin te lachen. "Rustig Cat" zegt Fenna droog en Cat gaat weer rustig zitten. "Ik ga maar eens, morgen komen mijn ouders me ophalen" zegt Milo die opstaat. "Ohja, hoelang blijf je weg?" zeg ik zachtjes, "1 Week, haha" lacht hij. Als Milo weg is sleurt Fenna me van de bank af. "Kom dansen!" zegt ze enthousiast, ik kan dus nie dansen. Cat gaat ook staan en we lopen naar de dansvloer. Ik begin heel onnozel te dansen en ik kijk naar Cat. Cat kan dus wel dansen, ze doet niet anders eigenlijk. Ik loop de dansvloer af en ik ga ergens zitten. Er komen wat jongens naar me toe lopen en ik draai me om. Ik neem nog een slok van mijn cola en opeens zitten er een paar jongens naast me. "Hooi" zegt een blonde jongen, ik lach naar hem. "Hooi" zeg ik zacht, "Ik heb jullie hier niet eerder gezien" grinnik ik. "We zijn hier net een dag, we komen uit Engeland" grinnikt een van de jongens. "Ohw oke" zeg ik zacht en ik sta op. "Wil je dansen?" lacht eentje en hij gaat voor me staan.

Ik ben aan het dansen als opeens Cat voor me staat. "Daar was je dus" grinnikt Cat. Na het dansen, wat dus echt vreselijk was. Niet de jongen hoor, maar mijn danskunsten. "Ik ga terug" zeg ik tegen de jongen waarvan ik zijn naam nog steeds niet weet. "Ohw oke, Wat is je naam eigenlijk?" vraagt hij me. "Ik heet Madi, ik zit studeer hier dichtbij" lach ik naar hem. Hij geeft me zijn nummer en ik loop naar Cat en Fenna, die nog steeds aan het dansen zijn. Ik heb geen idee hoe ze het vol houden maar ach. "Zullen we gaan?" vraag ik aan ze, "Ga jij maar alvast, we komen zo! nog even onze cola opdrinken" en ze verdwijnen in de menigte. Ik loop naar de ingang als Liam, dat is de naam van de jongen, daar staat. "Ik loop wel met je mee" zegt hij zacht en hij doet de deur voor me open. "Waarom loop je eigenlijk mee? Niet dat het ver is ofzo" en ik zie het gebouw al. "Ik wou je niet alleen over straat laten lopen" zegt hij met een grijns op zijn gezicht. We staan voor het gebouw en ik kijk hem aan. "Het was echt gezellig" zeg ik, "Ja.. Dat vond ik ook" zegt hij zacht. "Euhmm.." twijfelt hij, wat is er? Opeens vliegt de deur open, het is Milo. Ugh Milo, wat doet hij nou? Ohja, Milo is mijn vriendje, wat ben ik dom zeg. "Madi!" zegt hij en hij zoent me. Hij moet dronken zijn, dat weet ik zeker. "Milo" zeg ik onaangenaam, ik kijk naar Liam die de andere kant op kijkt. Ik duw Milo van me af, hij rook naar alcohol. Als Milo weer naar binnen sjoffelt, kijk ik achterom maar Liam is verdwenen....

I'll Live My DreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu