Big Shit No.27

2.3K 234 36
                                    


Poznámka:Při hodině jedl. Na otázku: "Ty svačíš?" řekl: "Ano, chceš kousnout?"

Tak dneska k mám víc věcí, tak to bude trošku zdlouhavější.

Nejdříve bych vás chtěla o něco poprosit. Blížíme se k 1K hvězdiček a chtěla bych udělat nějaký bonus, ale nevím, co by to mělo být. Takže bych vás chtěla poprosit, ať mi do komentářů napíšete, co byste chtěli. A teď ta lepší část udělám všechno, co mi napíšete.

Teď mám pár věcí, co se stali u nás ve škole.

1) S výtvarkou jsme šli ven a učitelka nás vzala do obchodu a někdo si tam koupil pitíčko v tom kartonovém obalu- nevim jak se tomu říká. A když jsme šli, tak na to někdo dupl a ono to bouchlo a učitelka na to:„Nojo blbečci z (město, kde bydlím) šli ven. Zavřete se doma!" A potom řekla, že kousek od místa, kde jsme byli, tak bydlí jedna učitelka z prvního stupně a kamarád na ní zařval:„(Jméno tý učitelky) pojď ven!"

2) Ti co chodí na němčinu, měli učitelku, která je teď na mateřský a jedna kamarádka když nechtěla něco dělat, tak si liháčem začernila celý cvičení a ta učitelka jí vždycky řekla"„ Jestli to nechceš dělat, tak to nedělej, ale prosimtě nezačerňuj si. Vždyť se ti to propíjí." Ale teď mají jinou učitelku a ta kamarádka to udělala zas a měla jít potom na poškolu, jenže místo toho šla se mnou ven a když jsme přišli druhý den do školy, tak jí třídní řekl, ať za ní zajde a omluví se jí a ona na to:„Já za ní nebudu chodit. Ona mě nemá ráda a já jí taky ne." Jenže to ještě pokračovala. Ona se jí šla omluvit na svačinu a když s třídním odcházeli, tak mu řekla:„ Ale já se s ní nechci kamarádit." A on jí odpověděl, že ona s ní taky ne a schytala pohlavek.

3) Dneska jsme měli matematiku a já si šla nechat zapsat známku a učitelka se mi tam dvakrát podepsala, tak to škrtla a řekla:„Panebože já se ti tam podepsala dvakrát. Já jsem kretén." Celá třída měla výtlem a já s kamarádkou jsme celou hodinu komentovali všechno co řekne a znělo to asi takhle:„No jo kreténe." „Ty si fakt kretén." „Hej ty kreténe, já nevim co mam dělat."

4) Dneska na těláku jsme měla podávat hlášení a když jsem tam přišla, tak sem omylem řekla, Paní učitelky a učitelka na to:„Prosimtě už tolik nepiíj, když vidíš dvakrát.

5)Dnes na ruštině jsme měli dělat jedno cvičení a nikdo nevěděl, co má přesně dělat, i když to učitelka řekla několikrát a pak se rozčílila na kamaráda a řekla mu, že neni ani na čtyrku a on jí řekl, že ví sabáka (pes) a ona, že to je určitě na čtyrku. Pak to pokračovala a nakonec mu řekla, že bude dělat v srpnu reparát a on jí na to odpověděl, že nepřijde. Samozřejmě to jí vytočilo ještě víc a začala na nás řvát.

6) Na ájinu máme učitelku, kterou mají i němčináři a potom co se stalo kamarádce, tak jí říkáme satane a křičíme to na ní o hodině, a teď přišla s nabarvenou hlavou a kamarádka na mě:„Všimla sis toho, že má novou hlavu?" Já jí přikývla a ona:„A je to pěkně hnusný! Teď fakt vypadá jak satan." 

No to je asi vše, klidně vám k příští kapitole zase něco přidám, když budete chtít. :)

Nejvtipnější poznámkyKde žijí příběhy. Začni objevovat