Κεφάλαιο 1

135 11 2
                                    

--Μεριά Σπύρου--

Εδώ και ένα μισάωρο έχω κολλήσει πίσω από μια νταλίκα και πάω με 80km/h αύριο θα φτάσει στα Γιάννενα με αυτό το ρυθμό. Εξαιτίας, λοιπόν της κυβέρνησης που δεν λέει να φτιάξει το δρόμο τον Πατρών είμαστε υποχρεωμένοι να πηγαίνουμε και να είμαστε κολλημένοι πίσω από μια νταλίκα, περιμένοντας πως και πως να ανοίξει λίγο ο δρόμος για να προσπεράσουμε.

Από τότε που έφυγα από Γιάννενα δεν ανεβαίνω πολύ συχνά και έτσι τι χαρά της κίνησης των Πατρών την είχα ξεχάσει. Από τα 18 μου που έφυγα για την Αθήνα να σπουδάσω οικονομικά οι επισκέψεις μου στα Γιάννενα ήταν λίγες και γίνονταν με αεροπλάνο.

Δυστυχώς τα πράγματα στην Αθήνα δυσκολεύουν πολύ και η εύρεση δουλειάς είναι πλέον αρκετά δύσκολη, έως και ακατόρθωτη. Τουλάχιστον στα Γιάννενα άκουσα πως ψάχνουν οικονομικό αναλυτή σε μια εταιρεία με πλοία, η οποία δεν έχει επηρεαστείτε τόσο από την κρίση επειδή οι δουλείες της βασίζονται κυρίως σε συναλλαγές στο εξωτερικό. Τα πράγματα φαίνονται καλά καθώς ζήτησαν να πάρουν συνέντευξη, την οποία απ΄ότι μου είπαν θα την κάνει το ίδιο το αφεντικό.

Σε λίγη ώρα μπαίνω Γιάννενα και έχω μεγάλη περιέργεια να δω αν έχει αλλάξει καθόλου απ΄την τελευταία φορά που είχα έρθει.

Καθώς κοιτάει έξω με παίρνει τηλέφωνο η αδερφή μου η Άννα.

"Έλα Άννα σε μισή ώρα μπαίνω Γιάννενα. Τι έγινε;"

Ο τρόπος που μου μιλάει με ανησυχεί. Γενικά η Άννα δεν θέλει να ανησυχούμε για αυτή και είναι ψύχραιμος σαν άνθρωπος και καλόκαρδη με όλους τους ανθρώπους.

Τελικά είχα δίκιο η Άννα είχε πάθει αλλεργία εξαιτίας της καρυδόπιτας και της είπα να πει σε κάποιον να την πάει στο κοντινό ιατρικό κέντρο και θα πήγαινα και εγώ μόλις θα έφτανα.

Μόλις έφτασα και μπήκα στο ιατρείο η Άννα ήταν σε έξαλλη κατάσταση και δεν με άφηνε ούτε το γιατρό να ρωτήσω τι έγινε και τι πρέπει να κάνουμε για να γίνει καλύτερα. Ήταν πρησμένη παντού και είχε κάτι περίεργες κοκκινίλες δεν φαινόταν και πολύ καλά. Μου είπε να πάμε στο νοσοκομείο γιατί δεν μπορούσε να κάτσει στο ιατρείο και να μην ρωτήσω το γιατρό τίποτα. Για την ακρίβεια τον λιγδιάρη γιατρό όπως τον αποκάλεσε. Το ταλέντο της Αννούλας να μην βρίζει αλλά να χρησιμοποιεί παιδικούς χαρακτηρισμούς σε κάποιον και καλά ότι τον βρίζει ήταν χαρακτηριστικό της από μικρή.

Πυρ και μανιαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora