Ben NERDEYİM?!!?!?!

20 2 0
                                    

Evet ondan sonrasını hatırlamadığım doğru ancak simdi NERDEYİM?? Etrafa baktığımda mum ışığı  ile aydinlanan bir odaydi bura ama anlamadığım şimdi gece miydi? O sırada yataktan fırladım mumu alıp etrafa bakicaktim duvara yaklaştım duvar da pencere vardı ama tahta ile kapatılmıştı bir tıkırtı duydum hemen yatağa geçtim biri geliyordu ve kapı açıldı bir gölge mum hala elimdeydi KORKUYLA izlemeye başladım yaklaştı yaklaştı ve yüzü görünür hale gelince "oo uyanmissiniz uyuyan güzel" dedi bu adam da kimdi yine o çığlık seseini duydum korkuyla etrafa bakarken adam seslendi "sustur  su kızı!!! " Bu kız sesi bu bu...  Nazlı!!!  Onun sesiydi ne dolaplar dönüyordu burda adam bana yaklaşıyordu sıra sende dedi bana korkuya mumu üstüne attım ve açık kapıdan fırladım ayakkabim yok tu o yüzden cakillarla ayaklarım yara bere olmuştu ama kosuyordum baya uzaklastiktan sonra baktım arkama ışık vardı alev alev yanıyordu bina AMA nazlı ordada ben ne yapmıştım hemen yardım cagirmaliydim. Ama sanki kafam bir agirlasmisti etraf bulanık görünmeye başladı ne oluyordu burda o adamda kimdi kafamda binlerce soru vardi sanırım bu yüzde kafam ağırdı ah böyle durumlarda bile değişken ruh hallerim beni şaşırtıyor neyse dünya ters mi döndü yoksa ben mi ters döndüm aa deprem oluyor sanki yere yıkılmış durumdayım ve ışıklar kapandı içimdeki ses ışığı aç diyordu ama nasıl acicaktim ki açma kapama düğmesi yoktu sonuçta  bu düşüncelerle dalmisim gitmişim.Sonrası mı ışte orası garip...
*****
Evet ☆☆☆lar artsın lütfen.

Korku Dolu AnlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin