Evet uyanmıştım kendimi enerjik hissediyordum ne zamandır uyuyordum ben neyse herhalde ölmüstüm çünkü etraf bembeyazdi cennettemiydim o sırada tanıdık bir ses duydum bu ses Mert ve Aslı'nın sesiydi
-Huhuuu kalk uykucu kaç gündür yatiyorsun sana bir şey oldu diye çok korktuk.
Aslı kaygılı bir kızdı Her zaman heycanlanir telaslandirdi ama Mert tam tersi relax ve oldukça sakindi Aslı"nın bu dediklerine karşın dalga geçermiş gibi konuştu.
-Yoooo sen kendi adına konuş ben numara yapıyor dedim
-Of mert Selin bu haldeyken nasıl böyle konuşuyorsun?
-Sahi lan ne olduda yere yıkılmış bulduk seni ?
-Bilmiyorum mert en son hatirladigim bir odadaydım bir adam bana yaklaştı bende korkup ...
-Ne oldu niye kestin selin
-Eyvahhhh Nazlı ses oda çığlık alev alev yaniyorrrrr!!
Mert ile Aslı bana garip garip bakıyordu Bende:
-Nazlı nerdee ona ne oldu kurtardiniz mi onu alevlerden niye konusmuyorsunuz çıldırtmayın insanı yahu souleyin birşeyler !!!!!!!!!!!!
Bana hala afal afal bakıyorlardı sanırım neler olduğunu anlamıyorlardı sonra iceri doktor girdi .Aslı bana bakıp hafifçe güldü Aslı ve mert benim bebeklikten arkadaşımdı onları çok iyi tanırdım mert yere bakarsa bireyler var demekti Aslı hafifçe gulerse yapmacık gülüştü. Aslı o gülüşünden sonra yutkunarak söze başladı .
-Her şey iyi olacak Selin endiselenme Nazlı 'yı bulucaz yine super dörtlü olucaz . (Süper dörtlü kendimize taktığımız gurup adıydı )
Tabi bunları söylerken Aslı 'nın sesi titremisti doktor onlara çıkmalarını söyledi odadan çıktılar. Doktor hanımla baş başaydik. Doktor bana birsürü soru yöneltti. Bunların başında da şu soru:
-Nasıl hissediyorsun?
+Enerjik ama kafam agiriyor.
Dedim. ve soruyu yapistirdim +BANA ne oldu doktor niye burdayım?
Doktor şaşkın şaşkın baktı ve şöyle dedi:
-Hatırlamıyor musun ?
+neyi
-Bayıldığıni
+HAYIR SADECE bir ev hatırlıyorum dedim ve devamını bütün hikayeyi ona anlattım
Beni dikkatle dinledi ve şaşırdı herşeyi detaylarına kadar hatirliyordum oysa beyin travması geçirdiğimi sanmislar.
-Doğrusu epey detaylı anlattın ama o evin yangınını sondurenler ve insan cesedine rastlamadılar yani nazlı orda ölmuş olamaz dedi .
Doğrusu şimdi parçalar oturuyordu o adamlar nazlı yi kacirmislardi.Iyi de neden benim kacmama izin vermişlerdi bunlar hala aranan yapboz parçalarıydı.
Ama tek anlamadığım şey MERT ve ASLI benden neler saklıyordu niye böyle davraniyorlardi burnuma pis kokular geliyordu hem mecaz olarak hem de gerçekten sanırım terlemiştim .Doktorun dediğine göre 10 gündür yoğun bakimdaymisim.Zehirlenmişim dumandan yani gördüklerim hayal değilmiş ev yanmış ama o adamlar nazliyi alıp kaçmayı başarmışlar. Öğleden sonra taburcu olacaktım polisler öğlen geldi ve ifademi aldılar bütün olanları anlattım o adamları ariycaklarini söylediler ama etraf karanlık olduğu için adamın yüzünü görmemiştim nasıl bir tipti diye sordu bir polis karanlık olduğu için görmediğimi söyledim doğrusu adamlar zekiymiş camları tahta ile kapatarak bunu amaclamislardi herhalde yada içeride ne olduğunu kimse görmesin diye öyle yapmış olmaliydilar. Her ne ise bu işi cozucektim nazlı olmadan artık süper dörtlü değil süper üçlüydük ama onu bulucaktik kendine söz vermiştim eskisi gibi olacaktı her şey yani umarım öyle olurdu.