BÖLÜM 1

33 13 0
                                    

Sıcak bir pazar sabahıydî.Bu sabah çiçekler tamdan açmış,güneşin o güzel ışınları tüm evlerin camlarına vurmuş,göl ise parıldıyordu.İste bu sabah başlamıstı o aşk tabi bu güzel günün keyfini başta çocuklar çıkarır o gün açelya da dışarîdaydı arkadaşları bahar, arafat, ile yakar top oynuyorlardı , sonradan ise açelya evine cıkarken birilerinin taşındığını fark etti ve uzun uzun o taşınan eşyalara baktı;acaba kimler taşınıyor ? Dedi, ardından karşısına bir çocuk çıktı , açelya; sustu ve sadece çocuğun o zeytin gibi olan gözlerine baktı , çocukta ona uzun uzun baktı birden çocuk dudaklarını büzdü ve utanarak ; buradamı oturuyorsun ? Dedi. Açelya ise ; evet ismin ne diye sordu çocuksa ; ben çağan dedi ve evet tanışmaları böyle oldu ve sonucunda cok iyi arkadaş oldular hergùn birliktelerdi bu böyle devam etti birgün yağmur yağdı ve Çağan Açelya'nın elinden tuttu , yağmur bir bardaktan boşalmışçasîna yağmaya başladı Çağan Açelya'ya baktı yanaklarını sıktı ve onu döndürdü boyle yağmurda oynadılar ama bir sıkıntı çoktan başlamıştı bile bugünler değerliydi önlerinde duracaklardan habersiz iki insan ... ama Çağan yılmadı ve Açelya'ya "Ben sanırım aşık oldum belki çok çabuk belki yaşım küçük ama tutamam ben kalbimi o koşarsa bende koşarım seni deli kız." Açelya şaşkındı ama kalbinin önüne o da geçemezdi tutup Çağanın yanaklarına öpücuğü kondurdu ve o günü asla unutamadı.Akşam eve geldiğinde sırılsıklamdi ama bilerek üstünü çıkarmadı ve hemen günlüğüne ilk yazdıgı söz şuydu;"Aşk başladı bitmez değilmi kalp soğumaz insandan seviyorsan , yağmur ortamdı bugün biz ise kahramanıydık sadece aşıktıkk".bu sözü dedikten sonra aklımdan , hayellerimden çıkmaz oldu Çağan bir türlü gitmedi gözlerimden gerçekten bana aşıktı Çağan bu böyleydi onun beni sevdiğine inanıyordum onun b ana aşık olduğu kadar aşıktım ona ilk beni sevdiğini söylemesi olsun bu hayallerimin süsünden çıkmayan Çağan...
Kim bilebilir belkide küçük bir cocukluk oyunudur cunku o benim hayallerimi daha çocukken süslemisti belki ileride uzaya bile cikarabilirdi hayellerimi bana sevgisiyle
Bu imkansız ama kalp seni uzaya çıkmadan çıkmış kadar mutluluk ve aşkı hediye eder sana iste günlüğüme yazdığım duygulardı bunlar ve her neyse gün bitmiş olsa bile hayallerimden ve rüyalarımdan çıkmayacağı icın mutluyumm ben ve elbetteki ben yatıyorum daha yeni günlere ...

KIRMIZININ BAHARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin