BÖLÜM 4: 1 AY SONRA :(

32 12 0
                                    

Açelya'nın ölümünden bir ay geçmişti , Çaģan okula gitmek için hazırlandı ve evden çıktiğın o karşısındaki kapıya uzun uzun baktı sonra arkasını döndü Açelya 'nın onun gözlerini kapatıp süpriz yapmasını bekliyordu ama yoktu geri gelmiyordu baktıki gelmiyecek okula gitti
Arkadaşları ne kadar neşe versede eskisi gibi olamıyordu bir türlü kafasını toplayamıyordu , Dila bile üzülmüştü açelya 'nın ölmesine ama gene kendisi gene fırsatı kolladı ve Çağanı baştan çıkarmaya çalıştı Dila Çağanın yanına gitti ve onun yanına oturdu
Dila:bu kadar üzülme bence
Çağan:ben aşkımı kaybettim hayatımın anlamını kaybettim daha ne yapıyım
Dila:etrafına bak ve seni gerçekten seven kişiyi gör!!!
Çağan:ne demek istiyorsun?
Dila:Çağan ben sana aşığım
Çağan:ben sana aşık đeğilim ve ben eğlenmek için sevmem dila kalbim aşiksa hareket ederim
Dila dayanamadı ve Çağan 'nın dudaklarına yapıştı Çağan ise onu itelledi ve ona "bunu kimseye söylemem şimdi benden uzak dur ve bidaha sakın o başka erkekler tarafından lekelnmiş dudağını benim dudaklarıma yaklaştırma ! " dedi ve dilanın yanından uzaklaştı , o sırada polisler geldi,Çağan'ın karakola gitmesi gerektiği söylendi Çağan karakola gidince Açelya'nın mezarında olmadığını öğrendi ama o ölmüştü nasıl mezarında olmazki kendini bir türlü inandıramadı ve polisin dediklerine göre "Açelya'nın  yerine o toprağa başka bir ölü konmuş bizde yeni tespit ettik yani açelya ya basķa bir yerde gömülü yada birileri tarafından öldü bahanesiyle kaçırılmış olmalı yani siz ona araba çarptığını ve yanına gidip onun yüzü olduğuna eminmisiniz " Çağan ise " komiser bey eminimki o Açelya idi hastahaneye getirildiğinde yoğun bakımdaydı onu gördüm akşamı ise öldü haberini aldik zaten ama hastaneden kacirilmissa bu bize soylenmiyorda olabilir tehditm veya para karşılığı ile." Komiser şöyle yanıtladı : "hangi gün açelya öldü tarih hemen verirmisin o günün kayıtlarında bişi bulabilirim." Çağan da : 3 nisan çarşamba günü saat 07:00  gibi eve dönerken bu olay oldu ." Komiser : pekala kamera kayıtlarına bakıyorum evet araba çarpıp gidiyor siz yerdesiniz bide 4 nisan günü bakalim şuan gòrünürde bisi yok aa bir dakika açelya bu değil mi ? Sanırim saat gece 2 gibi birileri gelip açelya 'yı kaçırmış olmalı cünku burda 2 tane adam odaya dalıyor ve Açelya'yi alıp götürüyor  komiser bu şekilde konuşmaya devam ederken Çağanın telefonuna mesJ geliyor yani "A" dan bir mesaj  ve "A Çağan'a herşey yeni başlıyor mesajı atmıştı ."Çağan komisere mesaji gösterdi ve böylece büyük gizem bâşladi...

KIRMIZININ BAHARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin