Back Hug(Part-6)

2.5K 197 2
                                    

Part 6~

"o_O Kris-ah မင္းကသိပ္ေနာက္တာပဲ...hk hk ငါလုပ္စရာရွိေသးလို႔သြားႏွင့္ၿပီေနာ္"

Yeol Krisကိုျပံဳးျပၿပီးလွည့္ထြက္သြားတယ္

After 6 months~
(A/N:KYကိုျမန္ျမန္ရင္းႏွီးေစခ်င္လို႔time controlနဲ႔အခ်ိန္ေတြေက်ာ္လိုက္လိုက္ပါၿပီ xP)

Krisနဲ႔Yeolလည္းBFFေတြလိုျဖစ္ေနၿပီေပါ့...

Break timeေရာက္ေတာ့Krisကိုမေတြ႕လို႔Yeolတစ္ေယာက္လိုက္ရွာေနတာေပါ့

"Kris Oppa..."

"Ah!Gayoung-shi~ :)"

"Oppa~ဒီေန႔ညေနအားလားဟင္?"

"အင္း...အားပါတယ္ ဘာျဖစ္လို႔လဲ?"

"မေန႔ကညကAppaႏိုင္ငံျခားကျပန္ေရာက္တယ္ အဲ့ဒါOppaနဲ႔မေတြ႕ရတာၾကာၿပီဆိုၿပီးအိမ္ကိုထမင္းစားဖိတ္ခိုင္းလို႔ :)"

"ေၾသာ္ arjushiျပန္ေရာက္ၿပီကိုး အင္းပါ Oppaလာခဲ့မယ္ေနာ္ :)"

"ေမွ်ာ္ေနမယ္ေနာ္Oppa :-D"

"အင္းပါ :-D"

Yeol's Pov"အရင္တုန္းကေတြ႕ဖူးတဲ့တစ္ေယာက္ပဲ!အဲ့ေန႔တုန္းကေတာ့မႀကိဳက္ဘူးေလးဘာေလးနဲ႔!အခုေတာ့ျပံဳးၿဖီးေနလိုက္တာဆိုတာ!!!>< ေတာ္ေတာ္အေျပာင္းအလဲျမန္တဲ့လူႀကီး!!!><"

"Chanyeol-ah? ဘာလို႔အဲ့မွာေတာင့္ေတာင့္ႀကီးရပ္ေနတာလဲ?"

"ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး ဒါနဲ႔ဒီေန႔ညဘယ္သြားမလို႔လဲ?"

"ေၾသာ္ ကိုယ့္appaရဲ႕chingu arjushiတစ္ေယာက္အိမ္ပါ ကိုယ္တို႔နဲ႔အရမ္းခင္တယ္ေလ"

"အာ့ဆိုခုနကတစ္ေယာက္က?"

"Arjushiရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာသမီး Han Gayoung တဲ့ အရင္ကေတြ႕ဖူးတယ္မလား?"

"ဟုတ္တယ္ မင္းနဲ႔သူနဲ႔ကဘာေတြလဲ?"

"အရင္တုန္းကေတြ႕လိုက္တဲ့အတိုင္းပဲေလ ငါတို႔ကငယ္ငယ္ေလးကတည္းကရင္းႏွီးတာ သူကငါ့ကိုတစ္ဖက္သတ္စိတ္ဝင္စားေနတယ္ ငါကညီမေလးတစ္ေယာက္ထက္မပိုဘူး ဒါပဲေလ"

"မိဘခ်င္းအရမ္းရင္းႏွီးတယ္ဆိုေတာ့သေဘာတူထားလား?-,-"

Yeol's Pov" :'( "

"Arnyi ကိုယ္လက္မခံဘူးေလ မိဘအခ်င္းခ်င္းကေတာ့သေဘာတူခ်င္ေပမဲ့ကာယကံရွင္ရဲ႕ဆႏၵကပိုအေရးႀကီးတယ္ေလ Arjushiတို႔ကကိုယ္တို႔မိသားစုအေပၚေက်းဇူးရွိတယ္ဆိုေပမဲ့ကိုယ္မွသေဘာမတူႏိုင္တာ အဲ့ေတာ့ဘာမွထူးထူးျခားျခားမပတ္သက္ဘူး ဒါနဲ႔Yeolကဘာျဖစ္လို႔သိခ်င္ေနတာလဲ?"

The boy who lives with me (Completed)Where stories live. Discover now