Let's run

1.6K 139 6
                                    

Part 16~

"Yeol-ah"

"ေျပာHyung"

"အခုညေနေစာင္းလာၿပီေနာ္..."

"အင္း..."

"ေနာက္ေန႔ေရာက္ေတာ့မွာေပါ့ေနာ္..."

"....."

"Yeol...Hye Rinနဲ႔အဆင္ေျပေအာင္ေနေနာ္...?"

"Hyung!!!ကြၽန္ေတာ္ေျပာၿပီးၿပီေလ!ကြၽန္ေတာ္သူနဲ႔လက္မထပ္ႏိုင္ဘူးHyung!"

"မျဖစ္ႏိုင္တာေတြမေျပာစမ္းနဲ႔Chanyeol!မင္းကိုယ္တိုင္ဒီးမဂၤလာပြဲကိုသေဘာတူခဲ့တာ မင္းအဆံုးထိတာဝန္ယူရမွာေပါ့!မင္းေယာက္က်ားမဟုတ္ဘူးလား!?"

"ဟုတ္တယ္Hyung!ကြၽန္ေတာ္ေယာက္က်ား!ဒါေပမဲ့Hyungတစ္ေယာက္ထဲကိုပဲစိတ္ဝင္စားတဲ့ေယာက္က်ား!"

"Yeol...အဲ့ဒါေတြမေျပာပါနဲ႔ေတာ့ ကိုယ္လဲမင္းကိုမခ်စ္ဘူးထင္လို႔လား?ကိုယ္လဲမင္းကိုမပိုင္ဆိုင္ခ်င္ဘူးထင္လို႔လား?ဒါေပမဲ့ျဖစ္မွမျဖစ္ႏိုင္တာ!ကိုယ္နဲ႔မင္းနဲ႔လက္ထပ္လိုက္ရင္မင္းကိုမင္းပတ္ဝန္းက်င္ မင္းအသိုင္းအဝိုင္းကဘယ္လိုေျပာမလဲ? ကိုယ့္ပတ္ဝန္းက်င္အသိုင္းအဝိုင္းကလဲေအးေအးေဆးေဆးနဲ႔လက္ခံလိုက္မယ္ထင္လို႔လား?ဒီကိစၥကမင္းထင္သလိုမလြယ္ဘူးYeol"

"မလြယ္တာသိတယ္!ဘယ္သူ႔မွလက္မခံမွာမွန္းလဲသိတယ္!ဒါေပမဲ့ကြၽန္ေတာ္Hyungကိုအဆံုး႐ံႈးမခံႏိုင္ဘူး!"

Krisသက္ျပင္းရွည္ႀကီးကိုခ်လိုက္တယ္ ဒီကိစၥကသူ႔အတြက္လဲလြယ္တာမွမဟုတ္တာ ႏွလံုးသားကေနေသြးစိမ္းရွင္ရွင္ထြက္ေနသလိုနာက်င္ေနေပမဲ့လဲ...

"Yeol...ကိုယ္မင္းပင္ပန္းေနမွာကိုမျမင္ခ်င္ဘူး...မင္းစိတ္ဆင္းရဲေနမွာကိုကိုယ္မျမင္ခ်င္ဆံုးပဲ ကိုယ္တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ဆန္မင္းကိုရယူလို႔ရတယ္ ဒါေပမဲ့အဲ့လိုလုပ္လိုက္ရင္မင္းပဲထိခိုက္မွာ ကိုယ္မင္းထိခိုက္မဲ့လုပ္ရပ္ကိုလံုးဝမလုပ္ႏိုင္ဘူးYeol"

Yeolရင္ထဲမွာမခံမရပ္ႏိုင္ေအာင္နာက်င္ေနသည္ ေဝ့ဝဲေနတဲ့မ်က္ရည္စေတြကိုထိန္းခ်ဳပ္ရင္း...

"Hyung...ကြၽန္ေတာ္အဲ့ဒါေတြကိုဂ႐ုမစိုက္ဘူး ကြၽန္ေတာ္ဘယ္တုန္းကမွလဲဂ႐ုမစိုက္ခဲ့ဘူး Hyungကိုကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တယ္လို႔ေျပာခဲ့တဲ့အခ်ိန္ကစၿပီးကြၽန္ေတာ္ဒါေတြအတြက္ႀကိဳျပင္ဆင္ထားခဲ့ၿပီးသား ကြၽန္ေတာ္Hyungကိုခဏတာစိတ္ေပ်ာ္ရႊင္ဖုိ႔အတြက္ခ်စ္ခဲ့တာမဟုတ္ဘူး တစ္ဘဝလံုးစာအတြက္ရည္ရြယ္ၿပီးေတာ့ခ်စ္ခဲ့တာ..."

The boy who lives with me (Completed)Where stories live. Discover now