Filiz onları ayırmak için çaba harcıyor.

19 1 0
                                    

Ozan ve Tolga kalkarlar.Pelinin ve Ece'nin yataklarını toplu bir şekilde
İgörünce kalktıklarını anlarlar.Ellerini ve yüzlerini yıkayıp aşağı indiklerinde,Ece ve Pelini yerde yatıyor şeklinde bulurlar.Çok korkarlar.Hemen en özel hastaneye görürüp tedavilerini ettirirler.Gözlerini açtıklarında ikiside aynı anda Filiz dediler.Ozan ve Tolga çok endişendiler.
Ozan hemen holdingdeki korumalarını Tolga ise evlerine yeni eleman alır.
Ece:Hayatım,
Tolga:Efendim aşkım Noldu biyerin mi ağrıdı?
Ece:Biz Pelin'le size sürpriz kalhvaltı hazırladık
Ozan:Ececiğim istersen bunları polise anlat.Pelin hatırlamıyormuş.
Ve polis gelir.
Polis:Geçmiş olsun,Pelin hanım Ece hanım
Hepsi beraber teşekkür ederler.
Ve taburcu olma vakitleri gelmiştir.Ozan Pelin'in Tolga ise Ece'nin elinden tutar ve evlerinin yollarını tutarlar evlerinde bir sürü koruma vardı. Evlerine giderler.Ece ve Pelin odalarına çıktıklarında ne görsünler,Pelin'in odasında Ozan çekilmiş fotoğrafı yırtık pırtık olmuş.Eceninde Tolga ile çekilmiş resmi aynı şekildeydi.
Ece ve Pelin ellerinde yırtık resimlerini alıp aşağı inerler.
Ece:Tolga Ozan benim Tolga ile çekilmiş resmim Pelin'in ise Ozan'la çekilmiş resmi yırtık pırtık..
Tolga:Allah kahretsin yeter ama
Ozan:Pervin kapının önündeki evin içindeki bütün korumaları güvenlikçeleri buraya çağır.
Pervin:Tabi Ozan bey
Güvenlikçiler:Buyrun Ozan bey
Tolga'nın:Kızlar verin fotoğrafları
Kızlar fotoğrafları verirler.Tolga bağırır.
Tolga:Siz ne işe yararsınız.Elimizdekiler ne rezalet bişey ya bu evin içinde 10tane adam var.Dışarıdada 10 tane adam var.Nerden giriyor?Anlamıyorum ki
Ozan:Tamam işlerinizin başına.

Yüreğim seni seçtiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin