Sabah kalktığımda,Pelinimde uyuyordu daha.Sabah mutluluklar uyandığım için onu da gıdıklayarak uyandırdı.(canım benim çok gıdıklanır.)
Gülerek uyandı ve benide gıdıklayarak başladı.Vir süre çocuklar gibiydik.Kalktım kahvaltımızı ettik.Pelin'in evde birkaç işi varmış.Saat 16:45'te İstanbul'un Cevahir adlı AVM'sinde buluşmak üzere sözleştik.
Pelini yolladım.Biraz ev hanımlığı yapma zamanı geldi.Bulaşıkları yıkadım,yerleri sildim ve toz aldım.Bayağı bir yorulmuştum.Biraz uzanıyım derken birden kapı tak tak tak hem zile basıyordu,gemde kapıya vuruyordu,kapıyı açtım gelen Pelin'di.
Ece:Pelin ne oldu?Bu kadar önemli kapıyı kırıyordun kızım!!
Pelin:Ff-iiiii-lliz
Ece:Kuzum kekeleme dur ben sana hemen bir su getiriyim.
Suyunu içinde daha iyi oldu.
Pelin:Filiz geldi.Hani biz üniversitenin son yıllarında senden nefret eden,senle beni Kıslanam Filiz
Ece:Neeeeeee!Filiz mi geldi?İnanmıyorum.Sana geldi ne dedi?
Pelin:Kapının zili çaldı iş yapıyordum.Kapıyı açtım.Baktım,hiçkimse yoktu.Fakat yerde bir not vardı.Notta şöyle yazıyordu.
Not:Senin Ozanından Eceninde Tolgasından haberim var.Ve ikiside benim olacak.
Yazıyordu.
Ece:Demekki dün olanlardan haberi var.Hani sana Ozan bana da Tolga aşkını itiraf ettiler ya...
Pelin:Hemen onlara haber vermemiz lazım?
Gidelim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim seni seçti
RomansaEce adında güzeller güzeli Ve Tolga adında taş meteor olarak iki genç birbirlerine olan aşkı ve onların önlerine çıkan engeller