Akşam yatağıma yattığım zaman düşündüm.kendi kendime dedim ki acaba o da benden hoşlandı mı? Bunun cevabını ilerleyen zamanlarda alıcağım.ondan sonra benim canım,kardeşim,dostum,sırdaşım herşeyim olan Pelinimi aramaktı.Bana o kadar yardım etti ki hatta bu konuyu onunla yüz yüze konuşmam lazım diye düşündüm.
................................................................
Onu aradım düt düt ve sonunda açtı.
Ece:Pelin sana bişey anlatcam ama inanamayacaksın.
Pelin:Çatlamamımı bekliyorsun acaba?
Ece:Ama bu konu öyle bir konu ki yüz yüze konuşmamız lazım .
Pelin:Hemen geliyorum birşeylerde hazırla.
Ece:Bekliyorum tatlım
Ve Peloşum gelir,
Pelin:Ne oldu bu kadar önemli?
Ece:Pelin ben bugün aşık oldum.Hani dizilerde falan kitaplarda falan okuruz ya aynen öyle.
Pelin:Neeeeee sen aşık oldun!!!!!! O my got nasıl oldu?Çabuk anlat.
Ece:Seninle konuştum ya ondansonra ben cesaretlenip girdim.Beni Tolgişim karşıladı ay yerim ben onu.
Pelin:Senide kaybettik.AdıTolga demek...
Sonra ona diğer olanları anlattım ve o bu gece bizde kaldı.
Sabah kalktığımda Pelin gitmişti zaten dün gece söylemişti.Ben kalktım kahvaltımı edip,giyinmeye koyuldum.Evden hemen arabama atlayıp gittim. Onu gördüm,uzaktan biraz onu izledim.Sanki birini bekliyordu.O benmiydim acaba?Arabadan indim.Tam içeriye giriyordum ki bana şöyle dedi
Tolga:Benimle öğlen yemeğine çıkmaya ne dersin?prenses demez mi
(Bende pelinimin dediği gibi biraz ağırdan aldım)
Ece:Bilmiyorum programı bir düşüneyin özel ders falan var mı diye yok ama çıkabiliriz.
Tolga:Çok teşekkür ederim Ece
Ve bende mutluluktan uçarak içeriye girdim.Ve beklenen an geldi.
Tolga:İşin bittiyse çıkalım Ececiğim (ayyy ben senin Ececiğim diyen dillerini yerim aşkımm benim)
Cömert bir şekilde kapımı açtı ve kapadı oturduğum yerdede bir demet Gül vardı çok hoşuma gitti.
Cafe'ye girdik be bana dediki
Tolga:Güller seni kıskanırlar.güzelliğin karşında kalırlar.
Bende ona gülümsedim ve elimde birşey hissettim daha dün tanışmıştım fakat o benim elimi tutmuştu.
O kadar mutluyum ki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim seni seçti
RomanceEce adında güzeller güzeli Ve Tolga adında taş meteor olarak iki genç birbirlerine olan aşkı ve onların önlerine çıkan engeller