U policie*
,,Mám tu fakt, že školení zacházení s nožem, kam a jak se má bodnout, neměl. Někteří psychiatři si prej myslí, že trpěl schizofrenií. Tehdy nůž do sebe vrazil sám, ale myslel si, že ho někdo napadl."
,,Okolnosti té události byly tak podivné, že bylo nařízeno vyšetřování o celé záležitosti."
,,Bylo zjištěno, že mladík byl celý dosavadní život držen v jakési malé komůrce, kam za ním pouze v noci chodil jeho věznitel, který mu tam nosil potravu."
,,To samé se dá říci i o jeho vzdělání, které se ukázalo nakonec založeno pouze na jeho podpisu... Ralf.
Ralf měl neobyčejně vyvinutý čich a sluch, a hnusila se mu jiná potrava než chléb a voda. " říká policajt profesorovi.Profesor se zamyslel. ,,Ah.. myslím že pro chlapce by bylo lepší kdybych ho dál do polepšovny. "
,,Myslím že jste se rozhodl dobře profesore." Řekl policajt.V observatoři*
,,Ralfe, pojď sem potřebuju s tebou něco probrat. " nikdo se neozyval.
Profesor šel do jeho pokoje viděl že Ralf sedí otočený od dveří na zemi. Šel k němu.,,Ralfe, slyšíš mě?? Lehkou se mi to neříká, ale b..budu tě muset dát do polepšov.."
Ralf se prudce otočil a strčil do profesora, ten spadl na tvrdou zem. Ralf se nad něj naklonil po tváři mu stékali sliny.
,,Co co to mluvíš!? Já zůstanu tady s profesor!"
Profesor se ani nehnul zdálo se mu to jako jediné řešení jak přežít. Teď už věděl, že z Ralfa nikdy nebude normální kluk.
ČTEŠ
Nalezenec
Mystery / ThrillerOkolnosti o této události byly tak podivné, že bylo nařízeno vyšetřování o celé záležitosti. Bylo zjistěno, že mladík byl celý dosavadní život držen v malé komůrce...