Μία:Ωραία εντάξει βγάλτε τις κάμερες έξω....!!!!
Αφροδίτη:Ποιές κάμερες κοπέλα μου??
Μία:Ωωω ξέρετε τώρα τις κάμερες που κρύψατε για να βιντεοσκοπήσετε την έκφραση μας όταν θα μας λέγατε αυτή την βλακεία...
Όλοι κοιτούσαν την Μία σαν να ήταν τρελή.Μέχρι και οι φίλες της την κοιτούσαν σαν να ήταν δραπέτης φρενοκομείου ή κάτι τέτοιο.Την σιγή έσπασε η Αθηνά:
Αθηνά:Λοιπόν κορίτσια ξέρω ότι φαίνεται περίεργο αλλά είστε όντως οι κόρες μας.Και επειδή ξέρω ότι θέλετε να μάθετε θα προλάβω να πω πριν διακόψει κάποια γκουχου η Αφροδίτη γκουχου.Πριν περίπου 13 χρόνια ήρθατε στο κόσμο.Εσένα Λούνα η μαμά σου είναι η Αφροδίτη,εσένα Μία η μαμά σου είμαι εγώ,εσένα Μελίνα η μαμά σου είναι η Άρτεμης και εσένα Ρόζα η μαμά σου είναι η Δήμητρα.Τότε δεν επιτρεπότανε οι θεοί και οι θεές να έχουν παιδιά που να είναι ημίθεα όπως εσείς έτσι στείλαμε κάποιες νύμφες να σας προσέχουν.Αυτές οι νύμφες είναι σήμερα οι "μαμάδες'' σας.Επίσης αφού είστε παιδιά θεών θα έχετε κάποιες ειδικές δυνάμεις.Εσύ Λούνα θα μπορείς να γοητεύεις με την ομορφιά σου μέχρι και να σκοτώνεις (!),εσύ Μία θα είσαι πολύ έξυπνη και δυνατή με το ακόντιο,εσύ Μελίνα μπορείς να συννενοήσε με τα ζώα και είσαι καλή στο τόξο και εσύ Ρόζα είσαι η ημίθεα της γης.Τις δυνάμεις σας μπορούμε να τις ενεργοποιήσουμε μόνο εμείς.
Μία:Και πότε θα το κάνετε αυτό?
Αθήνα:Αμέσως τώρα.
Όλες οι θεές σήκωσαν τα χέρια και είπαν κάποια λόγια (αλλαμπουρνέζικα σύμφωνα με την Μία).Το ξόρκι είχε τελειώσει αρκετά γρήγορα και τα κορίτσια έτρεξαν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους.Όλες λειτουργούσαν.
Ρόζα:Να κάνω μία ερώτηση??
Αθηνά:Φυσικά και νομίζω ότι θα έχεις πολλές σχετικά με όλα.
Ρόζα:Λοιπόν ναι μας εξηγήσατε και τις δυνάμεις και τα σχετικά αλλά για πιο λόγο είμαστε εδώ???
Και δεύτερο κεφάλαιο της ιστορίας!!!!!Γράψτε σχόλια καλά και κακά γιατί έτσι θα διορθωθώ.Ευχαριστώ πολύ!!!
XOXO
YOU ARE READING
Ημίθεες.
General FictionΗ Λούνα,η Μελίνα,η Μία και η Ρόζα είναι κολλητές φίλες από μωρά.Κάνουν τα πάντα μαζί.Κάτι όμως θα διαταράξει την φιλία τους.Θα το περάσουν μαζί ή όχι?? Παρακαλώ αστεράκι και comment!!! XOXO