Αθηνά:Ωωω περιμέναμε ότι θα το ρωτούσε κάποια από εσάς αυτή την ερώτηση.....Λοιπόν από ότι φαίνεται το ένστικτο μας να σας αφήσουμε στην Γη, αφού αργότερα ξέσπασε ένας πόλεμος φριχτός ακόμη και για μας,ήταν σωστό.Αλλά το κακό δε ήταν αυτό ήταν ότι ούτε εμείς δεν μπορούσαμε να το σταματήσουμε.Ο πόλεμος ξέσπασε ανάμεσα σε έναν θεό τόσο δυνατό που δεν μπορούσαμε να τον σταματήσουμε.Αυτός ο θεός ήταν ο Άρης,ο θεός του πολέμου.Προφανώς αισθανόταν μειωμένος γιατί πίστευε ότι ήταν δυνατότερος από τον Δία και ότι μπορούσε να γίνει αυτός ο κυρίαρχος των θεών.Έτσι έφυγε από τον Όλυμπο και ετοίμασε ένα σχέδιο.Να μας εξοντώσει.Τώρα θα μου πείτε εσείς γιατί είστε εδώ??Εμείς γκοτζαμάν θεοί να μην μπορούμε να σταματήσουμε μονάχα έναν???Το κακό όμως μας βρήκε όταν ο Δίας έκανε συμφωνία με τον Άρη να δοθούν οι δυνάμεις των θεών στον Άρη και αυτός ο φριχτός πόλεμος θα σταματούσε.Όμως ο Άρης κορόιδεψε τον Δία και ο Όλυμπος δεν ελευθερώθηκε ποτέ.Αντίθετα τα μέτρα έγιναν πιο σκληρά,όχι μόνο για μας, αλλά και για τους θνητούς του Ολύμπου.Έτσι ζητήσαμε την βοήθεια σας.Με τις 'άγουρες' ακόμη δυνάμεις σας θα μπορούσατε να μας φέρετε πίσω τις δικές μας δυνάμεις ή ακόμα καλύτερα να μειώσετε λίγο τον Άρη.Καταλς.άβατε??
Όλοι μέχρι και οι θεοί την κοιτούσαν τόσο περίεργα που η Αθηνά κόντεψε να εκραγεί από την ντροπή της.Το βλέμμα αυτό άλλαξε όταν τα κορίτσια την έγνεψαν καταφατικά που σήμαινε ότι τόσο σάλιο δεν πήγε στράφη σύμφωνα με την Μία.Αυτό ήταν καλό σημάδι.Η προπόνηση θα ξεκινούσε.
Συγγνώμη για το μικρό κεφάλαιο αλλά δεν έχω χρόνο.
YOU ARE READING
Ημίθεες.
General FictionΗ Λούνα,η Μελίνα,η Μία και η Ρόζα είναι κολλητές φίλες από μωρά.Κάνουν τα πάντα μαζί.Κάτι όμως θα διαταράξει την φιλία τους.Θα το περάσουν μαζί ή όχι?? Παρακαλώ αστεράκι και comment!!! XOXO