Vol 3 ,2,1 (teşekürler)

178 14 4
                                    

Selam genç dostlarım🙋
Ben yazarınız bu gün kitapta yenilikleri yazacağım.
Ve neden yeni bölüm gelmediğini felan filanları yazacağım.
İlk önce ( kitaptaki yenilikler ):
- seri katillerin hayatına başlamayı planlıyorum..
-korkunç (deneyler ) final bölümünü yayınlayıp bittirmeyi planlıyorum
- yarıca korkunç gerçekler ( perili oyuncaklar, bilmediğimiz gizemli ölüm vakları vb...) araştırıp bulmayı düşünüyorum....
İyi kötü yorumlarınızı bekliyorum...
( 1 saniyenizi ayırıp beğenirseniz sevinirim :D)
---------------------------------------------
Not: bu bölümün duyuru niteliğinde olmasını planlıyordum ama korkunç deneylerin final bölümlerini paylaşmak ve bitirmek istedim :D ne kadar erken o kadar iyi :D çok fazla yazmak istemiyorum... Şimdiden

~İyi okumalar~
Çift Başlı Köpek

Organ naklinin öncüsü Sovyet bilim adamı Vladimir Demihov, özellikle köpekler üzerindeki organ nakilleriyle ün saldı. Kayıtlara geçen bir deneyinde, bir köpek yavrusunun başını, ön ayaklarıyla birlikte başka bir köpeğe naklederek çift başlı köpek elde etti. Her iki baş da ayrı ayrı süt içebiliyor hatta birbirlerinin kulaklarını ısırabiliyordu. Fakat deneyin sonucunda köpekler bir ay geçmeden hayatlarını kaybetti.

---------------------------------------------
Ölüleri Diriltme Deneyi: Robert Cornish 1930'larda tahtıravalliye benzer bir düzenek kullanarak ölü hayvanları canlandırmaya kalkıştı. Amacı birgün insanların üzerinde de bunu denemekti. Yeni ölen bazı köpeklerin damarlarına adrenalin ve anti-pıhtılaştırıcılar enjekte etti. Bazı denekler bir süreliğine ağır beyin hasarı ve körlükle hayata döndü.

----------------------------------------------------
Evrensel Yüz İfadeleri Deneyi: Evrensel yüz ifadelerini tespit etmek isteyen psikolog Carney Landis, deneklerinin yüz kaslarının hareketini takip etmek için yüzlerine yanık bir mantarla hatlar çizdi. Daha sonra deneklere amonyak koklatıldı, caz dinletildi, pn izlettirildi, elleri kurbağa dolu bir sepete sokuldu.
En sonunda tüm denekler canlı bir farenin kafasını kesmeye ikna edildi. Bu eylem sırasında çekilen fotoğraflarda denekler "Deneyin Büyük Tanrısı"na kurban adayan garip bir tarikatın mensuplarına benzer yüz ifadelerine sahipti.
(Oy vermeyi unutmayın :D)

Korku Hikayeleri (ölümcül deneyler )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin