civil war devamı

199 9 10
                                    

Güvenlikleri filan geldi.Bende bana baktıkları için yazmadım kusra bakmayın.

Neyse şimdi sinemada ortam karşı.Melis ayağa kalkmış.Protestocu gibi "TONY STARK ADAMDIR SEVMEYEN SALAKDIR" diye bağırıyor. tabi Team İron olanlarda onla beraber bağır8yor.Teamcap olanlarda cıldırmış.Güvenlik sakinleştirmeye çalıştıkça ortam kizışıyor.Neyse ortam sakinleştirici.Film Allahın izni ile bitti.Salondan tam çıkmak üzreyiz.Bir kız geldi bizim yaslarımızda.Melise tokat attı.
Kız:Sen kim oluyorsun da Capi kötülüyosun hırrrrbo!
Ben:Bana bak agz8na sıcarım.
Kız:Sıç lan kezban!
İrem kıza bir tekme geçirdi.Melis koza bir tokat attı ama çok sert.Bende kızın saçından tutup yere attım.Özge kıza yerde vuruyor. Neyse arkadaşları geldi.Kavga çıktı.Sinemada Team ironlar ve Team caplar birbirine girdi.
Güvenlik geldi.Diyolar kavgayı kim başlattı.
Ben:Melis knk gel bizim başımıza yanıcak.
Melis:Tamam knk Mehmet ile Canı al gidek.
Ben:Caaaan!Mehhhmeeeett!
Özge:Azzzaarrrr!Kulağımı patlattın.
Ben:Kes lan!

Neyse eve gittik.Benim yüzüm Kıpkırmızı kavga ettim ya!Annem demesin mi bu yüzünün hali ne?
Ben:Anne Melis ile evde yast8k savaşı yaptıkda ondan böyle oldu...
Ama itiraf etmeliyim gittiğim en iyi sinema olmuştu...

Sınıftaki Komik AnılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin