Yazar: NeslihanKursun
Kategori: Genc Kurgu
Konu:
Umut hayatının 11 yılını beyaz yaşayan bir kızken 11. yaş gününde siyahın en acı tonuyla tanışır. Ölümün getirdikleri onu siyah olmaya mahkum eder ve bu siyahlığın içinde her gün, her saniye ölmeye devam eder. 19. yaş gününde bir kez daha kendinden vazgeçtiğinde her şeyin başlangıcı olan yerde bu sefer kendi sonuna doğru bir adım atar. Ama onu durduran biri olur: Aras... Aras kaybettiği umudunun, ilhamının, hislerinin arayışındayken Umut'u bulur ve hayatı resimken, zamanla hayatı Umuttan ibaret olur. Umut Aras'ın onu değiştireceğini ilk gün onu durdurmasıyla anlar ve ondan kaçar. Aras ilk günden itibaren Umut'la değişir ve ona ulaşmaya çalışır. Umut'un hissettiği tek duygu acıyken Aras sayesinde unuttuğu ve bilmediği duyguları tatmaya başlar. Zamanla ikisi de kaybettiği duyguları, umutları birbirlerinde geri kazanır, en önemlisi hiç tatmadıkları bir duyguyu tadarlar: Aşkı... Fakat artık hayat toz pembe değildir, siyahtır ve tüm o siyahlığa rağmen aşkları için savaşırlar. İkisinin de hayatında o kadar çok sorun vardır ki her biri çözülene kadar aşklarının önüne bir sürü engel çıkar. Tüm engeller yok olduğunda ise çok daha büyük bir engelle karşılaşırlar ama o engel karşısında ellerinde çok güçlü bir şey vardır: Aşkları...