Crr! Už zase do školy, ještě 5 minut. Ani to nedořekla a do jejího pokoje vtrhla máma. Vstávat škola! Usmála se a odešla. Zašla jsem do koupelny dala si rychlou vanu a to mě probralo na tolik, kolik ani v plánu nebylo. Oblékla jsem si černou natřepanou minisukni a a červené tílko. Asi dobrý, ale co není čas. Sešla jsem do jídelny a potkala jsem se s otcem a bratrem. Dobré ráno. Pozdravila jsem a šla si pro cereálie. Než jsem došla ke stolu objevil se tu Miky a nějaký neznámý. Ahoj Andreo. Zůstala jsem hledět na něj s otevřenou pusou. I Chris se mi začal smát. Andy v kolik ti začíná škola, ne jako, že bych tě vyháněl, ale vypadáš jako by jsi tady chtěla Lukase sníst. Začali se všichni smát Chrisově vtipu. Převrátila jsem oči. Pako. Já už budu muset jít. Miki mohl by jsi mě hodit do školy dneska vůbec nestíhám. Jo mohl. Usmál se jako pako. Hey Miky a vrať se ne aby tě snědla. Zase se začali smát jako největší trotli na planetě. Omg. Tak Lukas hergot z kama zná moje jméno, silně pochybuji žeby Chris o mě vyprávěl kamarádům na počkání. Miky děkuju bez tebe bych přijela první den pozdě. Teď musím najít Denny a naši třídu.
***
Tak teď se všichni představíte. Bla bla bla ta stará škatule dělá jako by mě to mělo zajmat. Pche nikdy. Tak slečno jste na řadě. A ano jmenuji se Andrea Al-Ashar. Je mi 15. Zítra bude pátek pro všechny co neví, nechápu proč jsme ve škole a co bych vám tak mohla říct. Holky mám velice sexy bráchu kdyby nějaká měla zájem ozvěte se mi. Ale když se tak rozhlížím, asi by s żádnou z vás nikam nešel, protože maminka nás učila, že strašidlům se máme vyhýbat. To je tak asi vše. Slečno Andreo jak si tak dovolujete oslovovat spolužačky? Škatula stará ke mě ještě chvíli mluvila, ale to já už byla v jiném světe. Na dveře někdo zaklepal a v nich se objevil Max, můj přítel. Mávala jsem na něj a napsala mu "milostný dopis", že po škole jdeme na zmrzlinu. Učitelka mu to zabavila a vyhodila. No tak slečno Andreo tohle dívky na střední škole nedělají. Postavila jsem se. Pardon paní učitelko, Maxi, když mám zakázaný dopisy tak ti to řeknu teď. Po škole zajdeme na zmrzlinu co ty na to. Max to nečekal a začal přikyvovat. Učitelka ho vyhodila, a já dál se s Denny užírala do 2 odpoledne.
ČTEŠ
Sex On The Beach!
Romance15ti letá Andrea se zamiluje do 22letého muže, který je nejlepší kamarád jejího bratra. Jak se to dozví její rodina a jak zareagují? Možná že by bylo nejlepší kdyby se to nikdy nedozvěděli? Najde v rodině spojence?