2

60 1 0
                                    

Konečně jsem vyšla z té budovy hrůzy. Čekala jsem na Maxe. Ahoj Maxi, chyběl jsi mi. To ty mě taky Andy. Miluju tě. Ne Maxi já tebe víc. Když jsem řekla to co jsem řekla proběhl mi mráz po zádech. Proč mu tak lžu, co když k němu nic necítím. Maxi promiň ale musím domů, volala mi máma, že musíme vyřeáit něco co se týká školy. V pohodě chceš doprovodit? Ne chci být chvíli sama pokud ti to nevadí. Ne v pohodě. Dobře pa:*. Šla jsem pěšky, začalo pršet a já jsem neměla deátník, super, 20minut cesty přede mnou. Šla jsem cestou, kterou jsem už nějaký pátek neabsolvovala. Proč to auto zpomaluje? Co to má jako být?! Ne klid Andreo uklidni se jsi přece Al-Ashar, tobě nikdo nic nemůže, a kdyby ano táta je zabije. Notak Andreo nastup, přeci nepůjdeš v tom dešti, budeš nemocná! Lukas? Co on tady dělá. Je dokonalý a já mu mám vlézt do auta co když mě odveze a třeba znáailní? Andy nebuď naivní je ti 15 a je to rodinný přítel. Proč bych měla nejsi moje máma mami. Andreo Chris mi volal ať pro tebe dojedu. Jasně, co jsi vlastně zač? Pojď nastup odvezu tě domů a všechno ti řeknu. Ale předem tě varuju, ani na mě nesahej jinak to řeknu Chrisovi. Zasmál se jako debil, ale bůhví co si myslel. No tak už pojď. Tak dobře. A co jsi vlastně zač, nevím už tvoje jméno, jak se jmenuješ? Samozřejmě jsem to věděla. Ale bylo to v záměru že se o něj nezajmám. Lukas. Ale pro tebe Luke. Dobře Luku, z kama znáš mě? Ájo ty si to vážně nepamatuješ? Ájo? To zní jako včelka Mája! Ještě jednou mi tak řekne dostane pánvičkou po hlavě. Ne nevím o čem mluvíš. Bylo ti 10 a byli jsme s Chrisem a s tebou v dinoparku. Neměla jsem co říct. Vzpoměla jsem si na něj, jak se ke mě choval. Aha, to už si nepamatuju. Samozřejmě že jsem mu zase lhala. To byl ten namyšlený primitiv!! A já se s ním bavím, a sedím v jeho natuněným autě?!
Na obrázku Chris, Andrey bratr❤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 21, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sex On The Beach!Kde žijí příběhy. Začni objevovat