"Stai..!"

36 3 2
                                    

"Simt fumul de țigară puternic cum îmi invadează toată mașină . El își pune mana pe mana mea , și cu cealalta mana pe volan își întoarce capul spre mine și mă pupa pe frunte . În doar 2 secunde , simt cum parcă îmi iau zborul și mă izbesc cu (,) capul de asfalt . Sângele predomina pe jumătate din corpul meu , iar vânătăile cealaltă parte . Focul din cauza țigărilor aprinse în mașină au pornit un incendiu incendiar , iar brichetele au bubuit și focul s-a extins peste noi doi , cât și pe mașină . Încă eram prinși intr-o îmbrățișare , și simt cum privirea mi se înnegrește și totul ia o pauza foarte , foarte lunga ..."

*FLASHBACK*
-Domnișoară Johnson ? , spune profa de istorie pe un ton subțire și calm .
-Ăăm, da ? spun pe un ton cât se poate de fals .
-Ești atenta la lecție ?
-Da , mă scuzați , am avut un moment de rătăcire ..
-Mulțumesc ! spune doamna profesoara continuând lecția .

Ora a trecut foarte repede , mă duc cu pași repezi în baie și dau un telefon .
-Hei .. Bună tușa.
-Kassy , ce s-a întâmplat ?
-*începând sa plâng* Vreau sa pot sa vorbesc cu Nick. Am nevoie de el , de mângâierile lui , de săruturile lui , de atenția lui . Înțelegi ? Am nevoie de el , aici , lângă mine .
-O sa încerc sa vorbesc cu unchiul tău , păpușă .. poate este o cale sa poți relua câteva ore cu el .
-Mulțumesc .. *spun printre lacrimi*

Închid telefonul și mă duc spre dulap , s-a auzit clopoțelul deci înseamnă ca se apropie o alta ora .

*din perspectiva autoarei*

Kassy și Nick au avut în urma cu 3 luni un accident de mașină . Nick , intr-un moment de neatenție , s-a izbit violent de un stâlp de electricitate , vinovatul , nefiind altul decât el . De 2 luni jumătate merge la o școală de corecție la capătul Campusului . Sa fiu sincera , doctorii nu le-a dat niciunuia șanse de supraviețuire .

*sfârșitul perspectivei autoarei*

Ok , sper ca va plăcut . Sa fac o mica prezentare a mea : Sunt Yasmine , am 11 ani *fac 12 în noiemvrie hehe* și sunt din București . Sper sa va placa capitolul , l-am făcut de 300 și ceva de cuvinte , plus cele de aici ar fi aproximativ 380 , dacă nu înșel . Sper ca va plăcut și ca povestea va fi urmărită . Va mulțumesc , și o seara plăcută !

Dragoste fara de folosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum