*Din perspectiva Georgiei*
M-am întâlnit cu vechii mei prieteni , Zayn , Josh , Harry și Sell . Mai lipsește Zoey. Mi-e frica ca dacă vine aici i se vor întâmpla lucruri groaznice .. deodată vine Josh , cel mai îngâmfat om posibil , uneori îl urăsc...-Ce vrei ?
-Pe tine .
-Adică , ce ironie proasta e și asta, Bickell ?
-Niciuna , GEORGIA .Mi-a spus Georgia . Mi-a silabisit numele . Pana aici , mi s-a umplut paharul . M-am urcat peste el , încercând sa îi dau doi-trei pumni zdraveni . Bineînțeles , el mi-a prins pumnii cu doar o mână și mi le-a dus la spate . A început sa mă sărute pe gat , scoțând mici gemete . Mi-a scos ușor tricoul , lăsând urme pe gatul meu , și în jurul sânilor . Deodată în camera mea intra domnul director .
-Domnișoară , totul este în regula aici ?
-Da , totul este bine .. m-am băgat cu Josh în pătură , pana la gat , el încă sarutandu-ma , cu greu mă abținem sa nu urlu acolo de plăcere .
-Bine , așa sa fie !Directorul a plecat din camera . După ce m-am îmbrăcat , l-am poftit afară . Mai întâi m-am asigurat ca nu îl vede nimeni .
-Îmi ramai datoare , jur !
Avea un zâmbet foarte pervers pe fata , ceea ce m-a făcut sa îi zâmbesc cât de sincer pot . A zâmbit și el , cred ca i-a plăcut zâmbetul meu .
*Din perspectiva Selenei*
Stau cu Harry pe o terasa , el trăgând în piept . I-am luat țigara și am tras și eu un fum . *-Mai și fumam mai nou , nu ?
-Da .. de ce ? Ridicând o sprânceană .
-De când ?
-De la o vreme , de curând .
-Sper sa fie adevărat .Zayn stătea pe cealaltă parte a terasei , aproape plângând de dorul lui Zoey . Deodată sora mea mai mica intra pe curtea scolii , totul luând o întorsătură totala . Am fugit scările toți trei cât de repede am putut , dar degeaba . Nick a luat-o în brațe și au fugit intr-o camera .
CITEȘTI
Dragoste fara de folos
RomanceKasidie, Kassie pe porecla , si-a pierdut iubirea din copilărie . La 18 ani , trece prin multe aventuri pentru a-l găsi pe el , acel el special .