*Din perspectiva lui Kassy*
Dimineața vine și razele soarelui pătrund printre găurile jaluzelei și vin încet prin pat , pe pătură , atingandu-mi câteva raze fata și ochii . Mă trezesc , bineînțeles silita din cauza luminii insuportabile și mă duc în dus . Îmi dau jos rochița mea de pijama , de un roz aprins și o las sa cada pe covorașul din baie . Intru în cada și las picăturile reci de apa sa îmi escaladeze corpul . După 15 minute , ies din dus și îmi fac rutina mea , tipica de o dimineață nu prea interesanta . Mă duc la măsuță mea de make-up și îmi fac un machiaj simplu , cu doar câteva accente la ochi , un eyeliner simplu și buze naturale . Mă îmbrac și cobor jos , acolo unde am surprins o discuție intre unchii mei .
-Tina , nu putem sa o lăsăm pe Kassy sa se duca la Nick . Este un delicvent, cine știe de ce poate fii în stare ..
-Dragule, știi foarte bine cât tine la Kassy . Nu i-ar putea face nimic , crede-ma . Eu una nu îl cred în stare .
-El nu mai este în școala de corecție .
-Dar unde este atunci ?
-Este la o închisoare de maxima siguranță de la marginea orașului , doar ca în partea opusa .
-Crezi ca ar trebui sa îi spunem ?
-Ar distruge-o , eu sunt de părere sa nu îi spunem .
-Cum ?Șiroaiele de lacrimi mi-au invadat fata , iar obrajii mei au prins o culoare roșiatică . Printre lacrimi am putut scoate câteva cuvinte .
-Cum adică Nick este un delicvent ? Ce a făcut ? Spune-ti-mi , trebuie sa știu !
-Draga , ia un loc .. trebuie sa iti explic câte ceva despre situația lui Nick .Unchiul James și mătușa Tina m-au însoțit pana în bucătărie . Mătușa Tina ne-a pus câte un pahar de suc , iar eu și unchiul am început sa vorbim .
-Deci .. ce s-a întâmplat cu Nick ?
-În scoala aceea de corecție s-a bătut cu mulți dintre copiii de acolo , iar unul dintre ei a murit din cauza bătăii luate de alții , printre care era și Nick .
-Și ... unde este el acum ?
-În închisoarea de maxima siguranță din celălalt capăt al orașului .
-Și nu este o alta posibilitate de a ajunge în școala de corecție ca sa îl pot vedea ?
-Ba da , dacă își reface comportamentul în mai puțin de câteva luni va fii înapoi în școală .
-Poți sa îmi dai telefonul sa vorbesc cu el ?
-Sigur , poftim !M-am dus în camera mea și am format numărul lui Nick .
Am așteptat cu un tremurat în glas , iar când de la celălalt capăt s-a auzit o voce groasa , masculina , tipic de un pușcăriaș , m-am speriat . Dar mi-am făcut curaj și am început sa vorbesc .Ăsta a fost capitolul de astazi . Sper sa va placa mai ales ca are peste 400 de cuvinte . Următorul capitol poate va fii și mai lung . Pupiciii💕😈👌.
CITEȘTI
Dragoste fara de folos
RomanceKasidie, Kassie pe porecla , si-a pierdut iubirea din copilărie . La 18 ani , trece prin multe aventuri pentru a-l găsi pe el , acel el special .