Străine .

13 2 2
                                    

-Alo ?
-Îl vreau pe Harsen Nick .
-Vorbești cu el.
-Nick , sunt Kassy .. mă mai recunoști ?
-Nu te-am putut uita niciodată , crede-ma .
Cuvintele lui mi-au sfâșiat inima , în mii de bucatele .
-Asculta , trebuie sa ne revedem .
-Judecătorii aia au vorbit și mâine voi fi iar transferat în porcăria aia de scoala .
-Aia ar fi ultima și unica posibilitate sa ne vedem .

*din perspectiva lui Nick*
Într-adevăr , mi-a fost dor de ea , mai dor decât oricine . Trebuie sa o văd , dar nu poate intra aici . Sunt prea multe riscuri , nu o pot supune la așa ceva .
Dar , nu prea mai am aceleași sentimente , parcă as vrea sa joc cu ea "Prinselea" prin patul scolii ăleia de corecție .

-Eu mâine la 15:00 sunt în școala aia .
-Jur ca o sa vin ! Îți promit !
-O sa te aștept cât o sa fie nevoie .
-Te iubesc !
-Și eu !

A închis telefonul repede , bineînțeles grăbită . Nu știu ce e în capul ei de copil tâmp , dar arata foarte bine . Poate va fi încă una din alea de care mi-am bătut joc .

*din perspectiva lui Harry*
Aud cum tipa îmi striga numele . striga Harold . M-a provocat , o sa îi arat ce știu . După câteva ore bune am ieșit din camera și m-am întors pe holurile scolii . Am primit un telefon de la unii dintre tipi , și l-am luat evident surprins ca primesc un apel .

-Styles la telefon .
-Da imbecilule, mi-am dat seama . Sunt Nick .
-Te ascult .
-Uite ce ea , mâine vine la mine fetița aia la mine ... Cum o chema ?
-Kassy ?
-Corect.
-Și , ce am eu de aface?
-O sa îi tai frânele la mașină . -
-Nu o sa o fac , Zayn o sa omoare .
-Nu știu ce crezi tu , dar dabea an ajuns în școala asta și sunt de temut . Ori faci ce zic eu , ori o sa se sfârșească urat pentru unul din noi . Știm amândoi despre care e vorba .
-Nu o s-o facă ! , Zayn îmi ia telefonul și se răstește la el .
-Asculta Malik, chestia asta nu te privește pe tine .
-Harsen , mori , ești un jegos .

Conversația s-a sfârșit repede . Mai repede decât m-as fi așteptat .

-Nu vei face asta, ok ?
-Nici nu as fi îndrăznit .
-Dar curvei scolii ai putut sa i-o tragi cu directorul în școala , nu ?
-Mella e de moravuri ușoare . Oricine o poate avea .
-Dacă spui tu ..
-Mâine vine Kassy .

Fata lui Zayn se transformase într-una foarte fericita , mai fericita ca oricând . O place pe Kassy de mult timp , dar e foarte păcat ca ea nu știe asta.

-Mai ții minte de ce am ajuns aici ?
-De ce ? Întreabă Malik .

*FLASHBACK*

Eu și Zayn am fost intr-un club . Nick conducea mașina și bineînțeles ca am făcut accident , evident , toți trei eram intr-o stare euforica . Vina a fost data pe mine și Zayn , iar de 1 an și 5 luni ne pierdem viața pe aici .

*sfârșitul FLASHBACK-ului*

-Îmi amintesc, firește . Nu as putea niciodată .
-Nici eu ... cine ar putea ?

*din perspectiva lui Zayn*
Pe holurile scolii se aude puternic în boxe un sunet sfâșietor pentru urechi . Poate o alta victima va intra în pușcăria pubertății , cum o numesc eu .
-Atenție elevi ! În școala noastră va intra o noua eleva , pe nume Selena Karson.
-Numele .
-Ce e cu el ? Întreb total confuz .
-Îmi pare cunoscut , foarte cunoscut .

Toți elevii păreau dezinteresați de anunț sau ca avem un nou puiuț printr noi , dar când blonda si-a făcut apariția toți si-au întors privirea și au început sa fluiere . Era sora mai mare a lui Kassy , Sell, actuala iubita a lui Harry . Lacrimile ne-au invadat fata și toți trei ne-am strâns tare în brațe . Ne-am retras undeva , intr-un loc mai retras și liniștit al curții .

-Sell , cum ai ajuns aici ? Întreb elevii , total depășit de situație .
-Nu știu , a fost mana jegosului ăla de Harsen .
-Ce s-a întâmplat mai exact ?
-Pentru o crima care a comis-o un prieten de al lui am fost acuzata eu pentru ca eram la locul faptei .

Harry nu îi mai dădea drumul , păreau așa fericiți ca s-au întâlnit după atâta timp , dar atât de triști ca s-au întâlnit tocmai aici , în locul ăsta .

Ăsta a fost capitolul de astazi . Este destul de lung , din punctul meu de vedere . Are 717 cuvinte , cu acestea vreo 750-760 .. cred . Sper ca va place . Sa fac o scurta prezentare a personajelor :

1.Harsen Nickolas .
2.Zayn Malik .
3.Harry Styles .
4.Surorile crima (surorile Karson , Selena și Kasidie) .
5.Georgia Jackson.
6.Josh Bickell.

Dragoste fara de folosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum