Sıcak bir hafta sonuydu. Texas' daki bir yaz gününe göre normal olsada benim için değildi. Yatağımın üzerinde Justin Bieber 'dan What Do You Mean dinliyordum ki Lauren odama aniden girip beni şarkıdan mahrum bıraktı.Bir anda içeri girince korkmuştum. Göz devirdim.
"Ne oldu"
Bana baktı ve ve yatağımın yanındaki küçük pufa oturdu.
"Film izleyelim mi?"
Heyecanla bana baktı.İçimden fesat anladım.
"Ne filmi,porno mu izleyeceğiz?"dedim. Ağzı açık kaldı.
"Hayır salak"
"Peki ne izleyeceğiz?"
"Chucky 'ı izleyeceğiz" dedi. Telefonumu yatağı bırakıp onu takip ettim ve içeride hazırlanmış mısır, hoparlörü bağlanmış laptop 'un karşısına oturdum. heyecanla filmin hazirlanmasini bekledik beraber saatlerce filmi izledik . Akşama doğru zil çaldı ve korku filminin vermiş olduğu adrenalin ile birbirimize baktık "salak sin" dedi bana Lauren. Kapıya doğru yürüdük ve koridorda sıkıştık. Kikirdarken Lauren kapıyı açtı. Bir anda kapının önünde chuckye benzer bir kanlı bebek görünce çığlık attım. Bebeğin önünde duran kağıdı aldım ve okumaya başladım kağıtta şöyle yaziyodu "ikinizde öleceksiniz " . Birbirimize korku ile bakarken asansörün oradan mia ,alex ve jeremmy kahkaha ile çıktılar. İçimden onlara küfür ettim ve bağırmaya başladım Lauren korkunç bir sesle söyle dedi "neden böyle bişey yaptınız gerzekler " dedi bende ona katiliyodum böyle yapmaları hataydı. Saat 12.00 olmuştu Lauren a iyi geceler diyip yatağıma yattım. Uyumakta zorluk cekiyodum ama kapıyı açıp yatmaya karar verdim ve uyudum.
Sabah kalktığımda telefondan saate baktım saat çok erkendi kalkip Lauren 'a baktım uyuyordu. Kimbilir ne rüyalar görüyordu. Mutfağa gidip kendime bir kahve hazırladım. Yatağa gidip kulaklığıma aldım ve youtube'dan #bandcamp 'ı izlemeye başladım. Biraz zaman geçti Lauren odama gelip beni kahvaltıya çağırdı. Beraber kahvaltı için mutfağa gittik. Karnım çok aç olduğundan hemen yemeğe başladım takı Lauren gelip beni durduruna kadar "napıyorsun" dedim. Kısık bir sesle bana şöyle dedi "misafirimizi Bekle sene" dedi. Ona doğru bakarak söyle dedim" misafirmi kim bu dedim". Lauren hep erkeklerle takıldığı için bu misafir kız olamazdı. Birkaç dakka sonra kapı zili çaldı kapıyı açıp Lauren ' ı çağırdım onlar biraz kapıda konusurlarken mutfağa gittim telefonumun çaldı. Arayan Roberto idi. Telefonu açtığımda bana kızgın bir şekilde "yarın saat 11.00 'da yanıma gel' diyip kapattı. Korkmustum bu arada Roberto benim eski sevgilim idi. Acaba benim amerikaya geldiğimi oğrenmismiydi . Saatler geçti ve akşam oldu . Ally 'den mesaj geldi mesajda şöyle yazıyordu "Roberto senin burda olduğunu biliyor" diyordu . Tahmin ettiğim doğruymuş. Hemen duşa girip pijamalarimi giydim ve yatağıma yattım. Uyumakta yine zorluk cekiyordum. Ama yarın erken kalkicağim için uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Saw Him/jb
AventuraLauren ve camila Hollywood 'a giderler ve beklediklerinden daha fazla şeyler olur... 9.5.16