Deň mi ubehol celkom rýchlo a nasledoval piatok. No ten už ubiehal pomaly. Zobudila som sa o deviatej, upratala som,okúpala, išla do supermarketu a prišla domov. Už boly pomaly dve hodiny a rozhodla som sa nachysta. Vyhádzala som asi celú skriňu dokím som konečne našla čo si oblečiem. Chcela som vyzerať dobre no nie úplne ako štetka.
Rozhodla som sa na crop, čierne rifle a svetrík. Trochu som sa namaľovala, natočila vlasy a čakala dokím príde Peter. Tešila som sa ako malé decko na vianoce. Keď niekto zazvonil hneď som vedela že to je on. Zbehla som dole kde má už čakal aj s autom.
,,Ahoj."
,,Ahoj."
Objali sme sa a ako správny gentleman mi otvoril dvere od auta.
Celú cestu sme si spievali a smiali ako blázni. Došli sme ku kinu a mala som vybrať film. Mala som strašnú chuť na rozprávku. Vybrala som angry birds vo filme v 3D. Kúpili sme si jedno načos pre dvoch a dve veľké coly. Dali nám dvojmiestnu sedačku úplne hore. Usadili sme sa a začali 10minútove titulky. Všimla som si že sa stále na mňa pozerá. Zalichotilo mi to. Konečne po dlhej dobe skončili titulky a začala sa rozprávka. Smialy sme sa úplne bez príčiny a nevedeli sme to zastaviť.
,,Proč máš tak nákazlivý smích?"
Povedal a stále sa nevedel prestať smiať.
Ešte že si nás nikto nevšímal lebo by si myslel že sme úplne na hlavu.
Chcela som sa napit no všimla som si že už som colu vipila.
,,Peter?"
Povedala som a potlapkala po pleci.
,,No?"
,,Vidíš toho chlapa?"
Spýtala som sa ukázala na neviem koho a rýchlo vymenila coly.
,Jakého?"
,,Už nic."
Povedala som a odpila si s mojej šikovné ukradnutej coly. No na moje nešťastie sa Peter išiel napiť tiež a všimol si to.
,,Dej mi napít ty zlodějko!"
Začali sme sa hrozne smiať..
Išla som mu podať colu no potom..