Umutlarım yanıyor...

6 0 0
                                    

Zona'dan herkese kucak dolusu merhaba
Bugün Pazartesinin bedenimde bıraktıgı kırıklığı unutmak için yazıyorum. Bu aralar büyük umutlarla yaptığım bir çok şey göğe yükselemeden yerle buluşuyor. Bir türlü uçamayan uçurtma gibi, beynimin error vermeside bu sebepten galiba.
Lys ye çalışmam gereken şu vakitlerde zamanımı yatağın içinde sabahtan akşama kadar kıpırdamadan geçirmek istiyorum. Nedenini tam anlayamasamda tahminimce Ygs ye o kadar emek, o kadar zaman harcadımki lys ye çalışmak istemiyorum. Ordan cam pencere açın intihar edicem.
Sizinde hayatınızın her aralıgında beceremedikleri şeyi size yaptırmak isteyen insanlar var mı? Benim var. Bu beni o kadar yıpratıyor ki Ağlamak istediğim an kahkahalarla gülmeye başlıyorum. Deliriyorum galiba.
Kitap okumayı sevdigim halde, kitapların yüzüne bile bakamadıgım şu dönemlerde yatağım en büyük ilacım. Yastığım ise sırdaşım, sıkılmaktan yorulmuş bir insan olarak ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bu sınav lys içime o kadar işlemişki rüyalarımda bile kendimi lys sınavında buluyorum, korkuyorum. Onlara en çok ihtiyacım olan ailemin ise yaptıkları tekşey o üniversiteye gir demeleri, anladık üniversiteye girmem gerek o kadar çok söylemenizin gereği yok.
Neyse zonadan bugünlük bu kadar sizi seviyorum kip baysss....

Zona'nın Haber BülteniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin