Geçmişinden ders al ..
Geçmiş adı üstünde geçmişte kaldı.iyi yada kötü ama biz insanlar geçmişle ilgili genelde kötü şeyleri hatırlarız. Çünkü insanlar bencil, bende bencilim ama değişiyorum :) onlara yapılan iyilikleri 3 güne unutur ama kötülükleri ve yaptıkları aptallıkları asla unutmazlar. İşte bu yüzden insanlar mutsuz yaşamaktan zevk almıyorlar. Ama unutulan birşey var "MUTLU OLMAK İSTERSEN OLURSUN" ama insanlar bunu düşünemiyor. Değer ben gibi liseliysen inanın bana gerçek hayatla tanımadınız. Şu an için herşey size aşk gibi geliyor olabilir eğer derslerinde başarılıysan ve mutlu bi ailen varsa bu dediklerime aldırma hayat sana hep Gülümser ama zeki değilsen (aslında zeki olabilirsin ama biz Türkler önemsemeyiz böyle şeyleri:))yada mutlu bi ailen yoksa hayat senin üzerine oynar seni üzer insan işte böyle böyle ders alır Geçmişinden mesela bana geçmişim çok şey öğretti. Zaman zaman benimde ölmek istediğim oldu ve daha oluyo olucakta o kadar gelişim kitabı okumama rağmen bana iyi gelen kişilerin yanında olmama rağmen yorganımı ve yaptığımı alıp uzayda yaşamak istiyorum:) ama bu imkansız yani şimdilik uzun lafın kısası mutlu olmak için geçmişi takma. Bak sana unut demiyorum unutmazsın çünkü ama takma o zman herşeye rağmen mutlu olmamın ilk adımını atmış olursun:) herşey sende bitiyo yani.. beni geçmişimle yargılama, çünkü ben artık orda yaşamıyorum. ..