Geceyi bekleyip saat 12'yi geçtiğinde camın altına yürüdüm. Elimdeki minik taşı fırlatmaya kalmadan Zayn pencereyi açtı, beni beklemesine tebessüm edip konuşmaya başladım.
"Hey ayışığı bugün neden gelmedin?"
"Annem bizi öğrendi Liam sanırım evlenmek zorundayız" dedi ve kahkaha attı şaka yaptığını biliyordum ama ben emindim.
"Zayn biliyorsun değil mi günışığı ayışığına aşık"
"Biliyorum"
"Sana aşığım ayışığı!" diye bağırdım aniden.
"Annem duyacak" dedi endişeyle
"Herkes duysun ben Zayn Malik'e aşığım" diye bağırdım bu sefer.
"Yakalanacağız" dedi endişesi gitmiş gülümsüyordu. Mutlu olduğunu biliyordum. Ve mutlu olacaksa ona olan aşkımı evrenin her köşesine kazıyabilirdim. Bizi el ele görmeden güzelleşmeyecek sokaklar. "Sana bir şey sormam gerek"
"Sor bakalım"
"B-benimle evlenir misin ayışığı?" diye bağırdım.
Kısa bir süre bekledi, gözünden akan yaşı gördüğümde yanlış bir şey yaptığımı sandım ancak sonra gülmeye ve bağırmaya başladı.
"EVET EVET EVET SENİNLE EVLENİRİM GÜNIŞIĞI"
"SANA AŞIĞIM AYIŞIĞI" dedim heyecanla. Kalbimi kusacak gibi hissediyordum. Hissettiğim ıslaklıkla kafamı yan pencereye çevirdim. Elinde kovayla duran sinirli bayan Malik'i gördüğümde korkmuştum.
"Çabuk gir içeri Zayn!" dedi öfkeyle.
"Hayır anne"
"Zayn çabuk dedim"
"Hayır dedim"
"Terbiyesizleşme"
"Sanane" deyip dil çıkarttı. Onun sakinliğinden etkilenip bende rahatladım.
"Biz evleneceğiz bayan Malik"
"Kapa çeneni Liam" dedi kızgınlığından ödün vermeden.
Aniden pencereden uzaklaştı ve Zayn'in yanına gitti. Esmer çocuğu camdan çekmeden önce çocuk bağırdı
"Hoşçakal günışığı! Seni seviyorum"
"Beni seviyor" diye mırıldandım kendi kendime. Soğuk havada ıslak kıyafetlerimle koşmaya başladım ve bağırdım.
"BENİ SEVİYOR"
"ZAYN MALİK BENİ SEVİYOR"
kahkaha atıp yere çöktüm bu sefer mırıldanarak söyledim.
"Zayn ve ben evleniyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hi, moonshine! •ziam• ✓
Fanfictionliam ayışığına deli gibi aşık ! peter pan syndrome zayn ! ! angst ! liam!22 zayn!19 7.5.16 7.6.16