Dupa ce a asezat-o pe canapea ea a intrebat:
-Voiai sa ma duci sa ma prostituezi cu celelalte fete?spune Ana
-Nu iubita mea,pe tine te urmaresc de mult timp,te iubesc si am gasit atunci oportunitatea perfecta sa te aduc langa mine.
-Cretinule,eu nu te iubesc pe tine, eu îl iubesc pe Madalin,pe viitorul meu soț.
Atunci am simtit o mana care îmi strangea obrajii si am simtit o furie in ochii sai.
-Tu o sa ma iubesti la fel cum te iubesc si eu pe tine deoarece nu vrei sa ma supar pentru ca sunt in stare sa îl omor si atunci vei fi doar a mea.
Atunci am simtit un fior rece pe spate de teama si atunci mi-a dat drumul la obraji si l-am intrebat:
-Dar cum te cheama ca daca tot ma ti închisa aici trebuie sa îti stiu numele doar nu o sa te strig rapitorule.
Ok.Eu ma numesc Adrian dar poti sa îmi spui si iubire daca doresti tu.
-Niciodata nu o sa îti spun iubire psihopatule.Te urasc.
-Ura asta o sa se transforme in iubire pe parcurs.spune Adrian si apoi a iesit din camera in care eram.Ma uit sa vad daca este o scapare,decat pe balcon dar eram la etajul patru si inafara de balcon unde se vedea si o padure,nu mai era nici o scapare deoarece usa era inchisa cu cheia.
Dupa ce am facut un dus cald si relaxant ma duceam in camera doar cu prosopul pe mine deoarece voiam sa îmi iau lenjeria intima si hainele din dulapul din camera unde era si patul si o mica biblioteca,dar dau peste Adrian rapitorul meu.
-Ce frumoasa esti asa.spune el cu o privire perversa.
-Ce te holbezi atat la mine?îl intreb eu
-Nu stiu poate ca esti prea frumoasa.
-Ti se pare.spun eu .
-Ba nu mi se pare deloc.
În acel moment voia sa ma apropie de el dar a sunat telefonul sau si a trebuit sa plece.
Am înteles ca este fiul celui mai mare mafiot din lume care se ocupa cu trafic de arme,prostitutie si multe alte ilegalitati.
Dupa ce am vazut ca a plecat am incercat sa vad daca a lasat usa deschisa dar nu era asa cum mi-as fi dorit eu ,era incuiata.
Am asteptat sa vina cineva sa îmi aduca cina deoarece era seara si îmi era foame.
Dupa zece minute intre cineva pe usa...........
Va urma
Sper ca v-a placut si acest capitol.Va pup,pe data viitoare😘😘
CITEȘTI
Traumele Unui Copil
RomansaEste vorba despre o fata care a suferit la inceput foarte mult din cauza parintilor sai apoi a suferit si mai mult din alta cauza.Sper sa va placa si sa o cititi va pup