Galang sedang berada dia belakang sekolah . Dia mengikuti suara jeritan itu.
" Nay! Nayla ? lo di mana?? Nay "
seperti yang kalian tau Nayla sedang di kamar mandi .Galang dengar suara seorang cewek . Dia mengikuti suara itu . Tetapi masih enggak ada orang . Dia pergi ke kelas dan dia melihat Nayla sedang duduk mengerjakan soalan yang di beri oleh pak bandi .
Di kelas Physica ..
Thea , Liora dan Yasha sangat khuatir kerana mereka ngak pernah berpisah dengan Tristan dan Digo. Mereka juga khuatir Digo ngak bisa menahan dirinya kerana Digo cepat marah dan dia ngak bisa bau darah. Kerana Digo dimasukkan ke dalam kelas biology mereka takut Digo bakal membuka identitas mereka.
Hari tamat dengan baik.
12 Januari 2016
Galang sudah menjadi 18 Tahun . Ada sesuatu prophecy yang mengata bahawa akan ada seorang lelaki dari bangsa Serigala dan seorang cewek dari bangsa Vampir akan menghabiskan perdamaian antara bangsa Vampir dan Serigala , tetapi akan ada seseorang yang akan menyatukan mereka kembali untuk menghabis sesuatu yang akan mengancam keberadaan kaum mereka masing masing.
Pada jam 12 malam genab Galang mulai mendapat sebuah mimpi dia sedang berlari di hutan lalu bertemu dengan seorang lelaki tua dan mengata
" ini sudah waktunya kamu mengetahui janti diri kamu yang sebenar "
" Hah janti diri sebenar ? " kata Galang
Lelaki tua itu memegang tangan Galang dengan ketat dan Galang mulai mengetahui dirinya . Galang tersadar dari mimpinya lalu terkejut apabila melihat suasana kamarnya yang berselerak dan banyak yang sudah pecah.
Galang dengan pantas keluar kamar lalu mandi dan berangkat ke sekolah tanpa mengemas kamar mandinya . Momsky merasa bahawa ada sesuatu yang aneh dengan Galang , dia ke kamar Galang lalu " blackout "
Galang mulai mendengar dan memhidu yang anih anih. Dia ke sekolah tanpa mengambil Nayla dan Sisi kerana itu mereka telat ke sekolah. Galang sampai di sekolah dan dia menghidu bau yang amat tajam. Dia melihat ke arah Tristan dan keluarga seperti ada yang aneh . Keluarga Tristan seperti membau keberadaan serigala . Serigala keturunan Raja Timur . Kedamaian vampir dan serigala di setujukan dari semua Raja dan Ratu kecuali Raja Timur .
[ adakah Galang Keturunan Raja Timur? adakah dia akan baik baik sahaja dengan mereka atau dia akan menghancurkan mereka? ]