Παραξενα αντικειμενα

26 4 0
                                    

Υπηρχαν παντα πραγματα που με απασχολουσαν..και γι αυτό λέω να ασχοληθω με αυτά προσωρινα.. Ο Ολιβερ με βοηθάει πολυ. Ψάχνει σε βιβλιοθήκες για τους εφιάλτες μου χωρίς σταματημο.. Μου φέρνει να διαβάσω βιβλια άρθρα απο εφημερίδες και μπλοκ στο ιντερνετ ..μου διχνει εικόνες για το αν θυμάμαι κάτι απο τα όνειρα μου .. Προς το παρόν του έχω πει ολα όσα θυμάμαι ° ακόμα και για το μπαούλο που βρικα στον κοίπο και παρολ' αυτά δεν το είχα ξαναδει .. Φυσικά το πείρα στο σπιτι κρυφά απο τους δικούς μου για να μην αρχίσουν παλι τις περίεργες συνηθισμένες ερωτήσεις. Το εδειξα στον Ολιβερ και προσπαθήσαμε να βρούμε τρόπους για το πως θα το ανοιξουμε .<<Μάλλον πρέπει να το πάμε σε κάποιον που να ξέρει απο αυτά δεν νομίζεις; >> <<Μάλλον>>απανταω αποροφημενη κοιτάζοντας το. << Απ εξω είναι σκαλιστο και φαγωμενο ελαφρός απο το χώμα που παει να πει οτι δεν έχει θαφτει πρόσφατα στον κοίπο σου..επίσης το ξύλο δεν δείχνει να είναι καν αυτου του αιωνα>> απαντάει παρατηρητικα ο Ολι..<<Ώρες ώρες με εντυπωσιαζεις>> του απανταω καυστικά και σκαω ενα μικρο πονηρό γελακι..

Η πρόταση του Ολιβερ φαίνεται πως έπιασε τόπο. Το απόγευμα κιόλας το πήγαμε σε κάποιον ειδικο , γνωστός του πατερα μου.<< Ο τύπος ασχολείτο με παλιές αντικες. Θα του δείξουμε αυτό που βρήκαμε και θα μας πει τι θα κανουμε >> <<Δεν ξέρω Άλι αν πρεπει να τον εμπιστευτούμε..εννοώ κοίταξε τον .. Το βλέμμα του ειναι περίεργο και εξεταστικο..>> <<Ελα τώρα Ολιβερ...απλως εισαι πολυ καχύποπτος. Αυτό είναι ολο. Μην ανησυχεις οκ;; >> του απανταω με όχι και τόσο σιγουρια και πίστη για τα λογια μου. Η αλήθεια είναι πως ο Ολιβερ έχει δίκιο. Δεν ξέρω αν όντως πρεπει να τον εμπιστευτουμε....

Η Πτωση Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz