הפרק מתבשל אצלי כבר המון זמן... ואני עדיין לא לחלוטין שלמה איתו, אבל הוא כאן:)
אשמח מאד לתגובות והצעות לשיפור;)
******
צללים של מדורה הבהבו על גזעי העצים, שולחים איתות חמים לאורך היער, שלמשך קילומטרים ארוכים היה שחור כזפת.
"זה המחנה שלכם?" שאלה ליסה בשקט, מביטה בג'יי ג'יי בציפייה.
חץ נשלח לעברה מתוך האפילה, חולף סמוך ללחי שלה, כל כך קרוב שרק סנטימטר אחד הפריד בינו לבינה.
"תתכופפו!" צעקה ליסה, מנסה להדוף את ג'יי מטה, אך הוא התנגד למגעה בתוקף.
"תפסיק עם השטויות, צ'סטר!" הוא צעק לעבר מקור החץ. "כמעט ופגעת בה!"
דמות גבוהה שלשלה את עצמה מאחד העצים, נוחתת על האדמה בגמישות, קשת ואשפת חצים תלויים על גבה.
"אזעקת שווא, לואי!" צעקה הדמות בקול. "זה בסך הכל ג'יי ג'יי!"
"ג'יי," תיקן אותו ג'יי ג'יי בתקיפות.
דמות נוספת נשרה מבין העצים, והתקרבה לעברם.
"והוא הביא אתו שתי בחורות צעירות!" קראה הדמות השנייה, צ'סטר ככל הנראה, בתדהמה. "מתי בפעם האחרונה ג'יי ג'יי הקטן שלנו הביא בחורה למחנה, לואי?"
"אני חושב שזה היה מתישהו ב..." לואי העמיד פני חושב. "אף פעם. כן, זה בהחלט היה אז."
"תפסיקו עם זה, שניכם," אמר ג'יי וליסה חשבה שהיא רואה סומק מטפס בלחיו, אך האור האפלולי של המדורה המרוחקת לא איפשר לה לקבוע בוודאות.
"קבל תיקון, לו," אמר צ'סטר. "אין בחורות. רק שבויה אחת וליס אחת."
ליסה פסעה קדימה, נמשכת אל הקולות העליזים.
"אתה מזהה אותי?" היא שאלה, מתקרבת אל צ'סטר בזהירות.
"כמובן, אחות קטנה." הוא אמר, ולפני שהיא הספיקה לומר עוד מילה, היא כבר הייתה עטופה בחיבוק חונק.
"תהינו מתי תחזרי אלינו, קטנטונת." לואי הצטרף אל תוך החיבוק.
וזה היה כל כך טבעי, כל כך הגיוני להיות עטופה כך, בין שני אחיה הגדולים, מוקפת בשמחה האינסופית הזאת שבקעה משני התאומים שכלאו אותה בחיבוקם.
"אבל איידן אמר-" פתח לואי.
"איידן תמיד אומר, את מבינה," הוסיף צ'סטר על דבריו. "תמיד קובע לנו בדיוק מה לעשות."
"שעלינו להיאזר בסבלנות, עד שיגיע הזמן הנכון," השלים לואי את דבריו בטון רשמי, שליסה הניחה שהיה חיקוי מוצלח של איידן, כי חיוך קטן עלה אפילו על פניו של ג'יי ג'יי.
"אז מה הבאת לנו כאן?" שאל צ'סטר, מתקרב אל הנערה הזרה, שעמד לצד ג'יי, ידיה קשורות מאחורי גבה ועיניה מכוסות.
YOU ARE READING
ברבורי הפרא- *מוקפא*
Fantasyערפל כבד עוטף את קודומאה במהלך היום, ונעלם רק להפוגות קצרות במהלך הלילות. הממלכה העתיקה מתקשה להתאושש מהעלמות של אחד עשר הנסיכים ובעקבותיהם גם הנסיכה הצעירה ביותר, אליסה, ובואה של המלכה החדשה לארמון יוצר מציאות של רעב ועוני. אליסה לא יודעת מה קרה לא...