What's happening!??!

1.8K 134 13
                                    


So finally i'm back... now i won't waste much time... happy reading!

******************************

In nandini's tent

Nandini: bhai kya hua? Are you okay?! Aap achanak mujhe yaha kyun le aye?

Rohan: Nandu who's that guy? And what were you doing with him?

Nandini: bhai main... bhai he's my friend manik.

Rohan: pura naam batao

Nandini: manik malhotra!

Rohan: what!? Do you know who is he?? Do you know anything about his family?

Nandini: bhai aap aise kyun puch rahe ho? Sab thik hai na?

Rohan: Nandu just answer my question... he asked her sternly and nandini answered with a sad disappointed face with was clearly noticed by rohan

Nandini: woh... his dad is dead when he was a child and he lives with his mother! Hearing about his father rohan felt sorry for manik... but he didn't let nandini see it

Rohan: and manik ke mom ka naam kya hai?!

Nandini: Nyonica malhotra! She said casually...

Rohan: and you are saying it so casually?!?!?! Tum sach mein bhul gayi who is she!?!? He said in angry yet worried face then reality hit her mind...

Nandini: omg!!! Is she the same Nyonica malhotra! ? Her eyes almost popped out realising who was she talking about.... rohan was looking a bit angry and his next move shocked her!

In manik's tent

Cabir: yaar manik yeh toh tension wali baat ho gayi...

Manik: kyun kya hua?! He asked cabir without looking at him and lost in his thoughts...

Cabir: woh nandini ka bhai... achanak yaha aur tune dekha nahi kaise woh tujhe gusse se dekh raha tha!?

Manik: hmm... dekha... he was still lost

Cabir: ab tujhe kya hua? Where are you lost?

Manik: kuch nahi bass soch raha tha?

Cabir: ab yeh bhi puchna padega? Kya soch raha hai?! Chal jaldi bata kya soch raha hai! Manik composed himself and looked towards cabir...

Manik: cabir kuch thik nahi lag raha... nandini ka bhai he seemed to be angry on me...

Cabir: haa ab yaad aya...main toh kabse bol raha tha that he was looking at you angrily!

Manik: cabiirr ... ek toh main tension mein hoon aur tu yaha apnar intelligence proof karne main laga hai...

Cabir: hahaha accha sorry ab bol... ab kya kare!?
Manik: pata nahi yaar... kuch samajh mein nahi aa raha...

Cabir: accha kya rohan tere aur nandini ke baare mein pata hai?!
Manik: I don't know... lekin...
Cabir: lekin kya?!

Manik: I think I saw him somewhere...!!! Cabir didn't say anything he was just staring at manik blankly... and suddenly brust out on laughing

★MaNan in Italy★Where stories live. Discover now