Chapter 16

109 9 0
                                    

DI TAMAN BANDAR SEOUL

Jessica:*tengok jam*aduihh mana dia ni dah berjam jam aku tunggu..haishh dah la panas ni*kipas2 tangan*

Gyum soo:waaaa!!*terkejutkan. Jessica*dah lama tunggu..

Jessica;*terkejut*yahhh gyum soo!!jangan main main laa..aku tak minta kau buat kerja ni baru tau!!*urut dada*

Gyum soo:alahh sorry la bos..bukan selalu pun dapat usik bos..hahh kerja apa boss nak saya buat..bunuh orang??

Jessica:lebih kurang tapi bukan bunuh..kau kenalkan yeoja ni*tunjuk gambar eunji*

Gyum soo:*tengok*oooo kenal..boss nak saya buat apa dengan yeoja ni..nak bunuh dia??or ke nak saya buat something kat dia??

Jessica:takyah nak menggatal gyum soo..aku tahu sangat apa yang kau pikir..aku nak kau gertak je..ohh btw..*bagi botol yang diisi dengan air*nah kau simbah air ni kat dia pastu kau kata..ni baru amaran pertama dari jessica..pastu kau blah je..

Gyum soo:*amik botol yang diisi air*ni asid ke boss!!!

Jessica:ishhh mulut tu..ni air kosong la pabo takkan aku ni pabo sangat nak pi simbah asid betul kot..tak pasal pasal masuk lokap free je..

Gyum soo:ohh..ok boss tapi duit mana??

Jessica:ishhh duit je kerja*bagi duit kat gyum soo*nahh pastikan kerjakan berjalan lancar kalau tak bak balik duit   aku..

Gyum soo:ok ok boss..

Jessica;good
Aku nak balik dulu..ingat jangan bagitau orang yang kita berjumpa..bye gyum soo*lambai kat gyum soo dan blah dari taman dan balik ke rumah*

Gyum soo pov
*call eunji*

Eunji:sapa pulak ni*angkat*annyeong sapa ni

Gyum soo:*buat suara cemas*cik ni cik eunji kan!!!

Eunji:yee saya eunji ada apa ye

Gyum soo:suami cik min yoongi kemalangan..saya minta cik datang sekarang jugak..saya tunggu di taman berhampiran..cepat cik!!

Eunji:*terkejut dan end call*yoongi oppa..oppa aku mesti selamatkan oppa!!!

[Eunji kau jangan pergi!!tu semua perangkap jessica jelah]

Eunji:tak!!yoongi accident tu..kau blah jangan kacau aku..oppa tunggu eun!!*lari keluar rumah*

[Lantaklah kau eunji..kau degil sangat kan..aku cakap tu perangkap jess tak nak dengar..hmmpp*lesap*]

Bersambung
Chapter ni sebahagian dari otak author.sebahagian lagi hasil dari sinetron~>_<~..

sebahagian lagi hasil dari sinetron~>_<~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gambar diatas tu watak baru.nama dia gyum soo..hehe maaf author ubah nama dia..so anggap je dia gyum soo orang upahan jessica tu..

I HATE YOU!! DON'T CALL ME BABYWhere stories live. Discover now