Chapter 20

119 9 0
                                    

FLASHBACK

Di sebuah university Yang popular di Seoul Korea selatan..terkenal jugak dengan kenakalan student student nya.jung Eunji Dan min Yoongi boleh dikategorikan sebagai students Yang bermasalah ..boleh dikatakan hari hari masalah Yang dibuat oleh mereka..

Yoongi:yahhh Eunji!!!Yang kau pergi conteng beg aku dah kenapa!!!habis beg aku dah tak swag!!!

Eunji:*gelak*suka hati akulah tangan aku..Yang kau ni asyik swag2..rimas aku

Yoongi:kalau aku swag pun ada tak kacau life kau takdekan..so takyah nak berbasi basi..

Eunji:*buat kapal terbang kertas Dan baling kat Yoongi*oops *buat tak tahu*

Yoongi:*terkena kepala*yahhh!!!Eunji!!kau ni Kan..memang nak kena!!!

Eunji;spa??!!proff Yoongi nak kacau sayaa!!!.

Proff jihyo:yahhhh Eunji Yoongi!!kamu berdua ni tak habis habis buat Hal..Eunji yoongi lepas habis ni jumpa saya di pejabat..

Eunji:*jeling Yoongi*kau la ni Yoongi..erghh napelah aku boleh kenal kau..dahla rambut kubis badan macam yeoja ..

Yoongi:kau pikir aku tak dengar..Eunji..jangan benci sang at ngan aku..tengok2 nanti kau Yang terhegeh hegeh kat aku

Eunji;elehhh perah santan!!tak ingin!!!!
..

Proff jihyo:yahhhh!!!senyap semua!!!harini kits Ada pelajar baru..dipersilakan masuk and intro yourself..

Xxx:*masuk dewan kuliah*annyeonghaseyo park jimin imnida..you can call me jimin..*bow*

Xxx:annyeonghaseyi..I am jung Jessica..just call me Jessica..I am jimin friends..

Proff jihyo;OK jimin awak boleh duduk sebelah Eunji..Jessica pulak sebelah yoongi

Jimin:*pergi kat tempat Dan duduk kat sebelah Eunji*annyeong..park jimin imnida

Eunji;*tengok jimin dari at as bawah*eiii nerd nya budak ni..ermm Yoongi!!*lari kat Yoongi*weyy satgi lepas habis kelas..jumpa aku jap ditaman..ingat..*blah*..

Yoongi:erghhh Eunji ni..*tengok Jessica*so sexy *jilat bibir*aishhh*tamper pipi sendiri*apa ni..tak swag la Kata macam tu.

Jimin:*tengok Eunji *ermm apsal sombong sangat dia ni..nak kenal pun takleh..ishh ishh..tapi comellah dia tu.aku rasa dah jatuh cinta la*pandang Eunji*

Eunji:aishh dah nape budak jimin nii..proff!!!saya nak pergi tandas jap!!!!

Proff jihyo;Eunji kalau prof tak izinkan pun eun tetap pergi jugak kan

Eunji:haishhh*keluar dewan*

Yoongi;dia nak pi mana tu..Proff nak pergi tandas gak!!*ikut Eunji keluar!!!

Proff jihyo:*geleng kepala*pening aku dengan dua ekor beruk ni..

Bersambung
Flashback dia akan Bersambung..lagi.

I HATE YOU!! DON'T CALL ME BABYWhere stories live. Discover now