Kalabalık partide arkadaş grubumu bulamadım.Herkez kaybolmuştu sanki önüme gelene çarpıyordum.Biri arkamdan 'Hey biraz yavaş olmayı deneyebilirsin' diye bağırdı aldırış etmeden boş bir odaya girip kapıyı kapattım.Oda karanlıktı odaya sadece ayın ışığı vuruyordu.Kulağıma bir ses geldi arkamı dödüğümde uzun boylu yeşil gözlü kıvırcık saçlı bir insan vardı.Tam ağzımı açıcaktımki bana 'Sen kimsin'dedi.
'Ben Elisha sen kimsin'dedim.Bana yaklaştı ve 'Ben Harry Styles'dedi.Başımı sallamakla yetindim.Sessiz kaldık bana bakıyordu bundan emindim bana bişey yapağından korkmuyordum.Ona bakmaya başladım çok seksi dudakları vardı.Göz göze geldiğimizde bana dahada akınlaştı.Aramızda bir boşluk bile yoktu neredeyse.Gözlerine bakamıyordum.Bana 'seni istiyorum'dedi.Ondan hoşlanmıştım ne diyeceğimi bilemedim.Çenemi eliyle tutup başımı kaldırdı göz göze geldik.Yakından dahada seksi görünüyordu.Bişey diyemedim aniden kalçalarımdan tutup kendine çekti erkeliğini hissediyordum.Bu benim inlememe sebep oldu.O iniltiyi duyunca beni daha çok kendine çekti ileri geri hareket etti hareketleri hızlandıktan sonra beni yatağa yatırdı.Yavaşça üstüme çıktı bir kaç saniye bana baktı t-shirt'ünün alt kısmını tuttum çıkarmadan önce ona baktım kafasını salladı çıkarttıktan sonra yavaşça boynumu emdi.Sonra dudaklarıma geldi.Öpüşmemi bittikten sonra üstümü çıkarttı.Göbeğimden başlayarak göğüslerime geldi sütyenimi çıkarttı göğüserimi emdi bir kaç dakika aynı şeyleri yaptıktan sonra onun pantolounu çıkardım sadece siyah baxsırıyla kalmıştı.Dudaklarımı emdi çok utanıyordum ama vicudumu zevk doldurmuştu onu istiyordum.10-15 dakika sonra ikimizde çırılçıplaktık hareketlerimiz çok yavaşlamıstı.'Harry' diye fısıldadım.Yüzüme baktı saçlarımı geriye doğru attı.'Efendim' dedi.Yutkundum 'Ben yoruldum' dedim.Gülümsedi bende ona karşılık verdim.Kendini yan tarafa attı.Birbirimize baktık bir kaç saniye daha sonra beni kendine çekip 'Uyu güzelim'dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forever love
FanfictionSadece kötü yola düşen bir kızın hayatı gerçeklerle yüzleşmesinden sonra olacaklar