Sabah uyandığımda yanımd biri vardı ve ben çıplaktım .Neler oluyordun kahretsin dün gece çok içmiştim yanımdaki çocuğa bir kez daha baktım kendimden utanıyordum o piçin tekiydi benim sarhoşluğumdan yararlanmıstı.Hızlıca yataktan kalktım ve üstümü giyindim makyajım akmıştı ama bu umrumda bile değildi tek istediğim buradan hemen gitmekti.
--------
Otobüs durağına geldiğimde yağmur yağmaya başlamıştı kahretsin her şey beni buluyordu.Bir kaç dakka beklemeden snra nihayet otobus geldi ve boş bir yer bulup oturdum .Telefonumu çantamdan çıkardım ve msjlara cevapsız aramalara baktım annem beni çok mersk etmiş olmalıydı ona 10 dan önce gelmeyecegıme söz vermiştim ve şimdi bir daha beni gece partilerine asla salmayacaktı.
---------
Yolculuğum bittikten sonra nihayeteve gelmiştim çantamdan anahtarımı cikarip kapıyı açtım.Ev sessizdi sanırım annem çoktan işe gitmişti annemi aramakmı yoksa aramamakmı arasında kalmıstım ama sonunda numaraları tuşladım.Bir kac calistan sonra annem telefonunu acti ve bana yuksek bir sesle "hangi cehennemdeydin sen elisha" diye bağırdı annemi aradigim icin kendime soylendim "merak edilcek bir sey yok anne sadece fizzy partiden sonra biraz fenelasti ve dun onds kaldim seni arayacaktim ama hep bi seyler oldu ozur dilerim anne"dedim bir yalan uydurarak ona gerçegi soyleyemezdim kendimden igreniyordum.
--------
Aksama dogru mutfaga gidip aksam icin bir seyler hazirladim anneme kendimi affettirmem lazimdi.Bir kac saat mutfakta bir seyler yaptiktan sonra yorgunluktan koltuga uzandim.Kapi calinmasiyla birlikte titredim ve kapiya kostum gelen tabiikide annemdi hiç şaşırmamıstim.Biraz kızgın bakiyordu sanirim parti olayindan yanağına sulu bir opücük bıraktim ve gülümsemesini engelleyemedi birlikte gülüştük ve kna sülriz yemek yaptıgımı soyledim.Giyindikten sonra yemeğe oturdu.
------
Yemek faslı bittikten sonra anneme odamda yanlız kalmak istediğimi soyledim. Notebookumu actim ve twittera girdim dün yattıgım kışınin harry styles olduğunu biliyordum profiline girdim ve tweetlerinr baktim yalan söylemeyecektim gerçektrn yakısıkliydi ve ben her kızin hayalini kurdugu adamla birlikte olmuştum onla vir daha karşılasırsam ne yapacağımı bilmiyordum.
-----
Sabah uyandıktan sonra işe gitmek için erken kalktım ve üzerimi degıstim sarı saçlarimi tarayip mavi gözlerimle uyumlu olsun diye mavi kalem cektim ve deri dar pantolonumu ve üzerime düz beyz t-shirt giydim 30 dakkam kalmisti hemen cantama telefomunu ve ihticim olsn seyleri sikica teptim ve asagiya indim kırmızı ceketimi ve uzerime uygun flörümu taktim ayağımada topuklularimı giydim ve disari ciktim. Gelen bir taksiyi durdurup icine gidim gidecgim yeri tarif ettim. Mağazaya vardim tezgahtar olarak calisiyordum . En iyi arkadasım fizzye dun olanları anlattim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forever love
Fiksi PenggemarSadece kötü yola düşen bir kızın hayatı gerçeklerle yüzleşmesinden sonra olacaklar