3.bolum

68 5 0
                                    

Fizzy beni gorunce hemen dibimde belirdi dun ona olanları anlattıgımda agzı acık bir sekilde bana bakıyordu.O gercekten sasırmıs gozukuyordu bende oyle ona 'annem dun senin fenalastıgını ve sende kaldıgımı biliyor sakın pot kırma' dedim ve beni basıyla onayladı.Konusmamıs bittiginde masadan atladım ve depo odasına gittim bayan Alison depodaki esyaları almak icin beni gorevlendirmisti.Depoya girdim ve gereken asyaları alıp cıkacakken arkamdan dan geldi ve kapıyı kapatıp 'dun gece nerelerdeydin sen elisha kac kere aradım seni' dedi gercekten korkmustum sevgilime -yani onunla sadece zevk icin cıkıyordum-dun gece harry stylesla yattıgımı falan soyleme gibi bir niyetim yoktu.Ona fizzy de oldugunu soyledim 'bana buna inanacagını soyleme elisha dun gece ne haltlar karıstırdıgını biliyorum' 'NEE!!!' diye yuksek sesle bagırdım. 'Eger annenin bunu bilmemesini istiyorsan gece benimle olacaksın' dedi ukala gulumesiyle agzım acık kalmıstı 'hayır bunu yapamassın' diye gurledim.'Oylemi gorurus'diyip telefonunu cıkarttı ve 'tamam dur ne istiyosan vericen'dedim ve yuzunde kocaman bir gulumseme yayıldı.'oyleyse ak Rsam seni ..... otelde bekleyecegim bebegim'dedi aman tanrım bu basıma gelenlerde neydi boyle inanamıyorum.

------

Aksam annem eve geldi ve ona danle dolasafhıocagımızı soyledim her zamanki gibi yalan.Odama cıkıp hazırlandım tabiikide gecelik falan giymedim bu ben degilim neredeyse aglayacaktım. (giyeceFgi elbiseyi koyucam) evden cıktım ve taksiye bindim ve gidecegim yeri tarif ettim

-----

Hotelin kapınsından iceri girdim vr gozlerimle dani aradım.Birde ne goreyim bizim harry styles oturmus kızı zevkle opuyordu o kadar cok dikkatli bakmıs olmalıyımki harry birden bana baktı ve hemen ondan gozlerimi cevirdim 'sen??' dedi 'evet ben' dedim ve.....

forever loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin