Med i studiet

151 2 0
                                    

Der kommer et instagram navn i selve historien som bare er opdigtet..

Flashback fra sidste afsnit: En mega god dag...

Jeg vågnede kl. 8.30 i Pelles arme, det var dejligt at have ens bror ved ens side igen, jeg drejede mig om så jeg lå ansigt til ansigt med Pelle, han begyndte at rykke lidt på sig, jeg skyndte mig hurtigt at lade som om jeg sov, så da han efter 2 minutter vågnede han. Pelle begyndte at nusse mig i håret, så jeg kunne ikke holde masken mere så jeg åbnede mine øjne og begyndte at grinte, da han jo troede jeg sov, heldigvis begyndte Pelle også at grinte. Vi lå bare en halv time og grinte og snakkede, inden vi valgte at gå ned og lave noget morgenmad. Vi valgte at lave skrabble eggs og riste noget toastbrød. Mig og Pelle satte os ned ved bordet og begyndte at spise vores mad, jeg fandt nogle glas frem og noget juice. Pelle spurgte mig om jeg glædede mig til at møde Jonas og Lauritz, jeg nikkede som svar. Pelle sad med sin telefon, jeg gættede på at han var inde på sin instagram, lidt efter kiggede han op og nikkede mod min telefon som et tegn på at jeg skulle tage den, da jeg skulle til at låse den op så jeg en instagram nofikationer om at @pellehp har tagget dig på sit billede. Jeg valgte at gå ind på Instagram for at se billedet, han havde taget et billede af sin morgenmad og skrevet teksten "Morgenmad med den sødeste pige i verdenen @Daniellehp" jeg likede billedet og kommenterede billedet med teksten "Morgenmad med verdens bedste bror". Jeg gik ind og så hvem der havde liket billedet og så at både Jonas, Lauritz og Stefan havde liket, og en masse fans. Da vi blev færdig med vores mad, gik vi ind og gjorde os klar, da vi skulle mødes med de andre drenge klokken 10.00, og den var 9.15, vi gik ind på badeværelset for at børste tænder, mens jeg var inde og finde noget tøj gik Pelle ind og børstede tænder og satte sit hår, han havde allerede taget sit tøj på inden vi gik ned og spiste, jeg var bare gået ned i mit nattøj. Jeg fandt hurtigt en sød bluse og et par sorte skinny jeans, jeg tog det på og gik ind på badværelset hvor Pelle stadig stod og ordnede sit hår, som drillede ham, jeg børstede hurtigt mine tænder, satte håret op i en høj hestehale, og lagde en naturlig makeup.

Efter 20 minutter var vi endelig blevet færdige, vi gik ned og tog sko og jakker på, og gik ud til Pelles bil. Da han startede bilen kom en af deres sange ud af højtalerne det var Fucking Smuk, jeg kunne se på Pelle at han smilede og det samme gjorde jeg. Vi kørte mod studiet, som lå ca. 20 minutter væk fra hvor jeg boede. Da vi nåede studiet var klokken 9.55, drengene startede for det meste klokken 10.00, så vi kunne stadig nå det, vi gik ud af bilen og Pelle låste den, vi nåede hen til indgangen og gik ind. Vi når kun ind af døren ind til selve studiet/ hyggestuen, bliver jeg bare "overfaldet" af Stefan der kommer og giver mig et stort og varmt bamsekram, jeg griner lidt af ham. Da Stefan giver slip, kan jeg se at Pelle har sat sig i sofaen ved siden af en dreng med en hat på, som jeg gætter på er Lauritz og i den anden sofa sidder en brunhåret dreng der sad med sin mobil, jeg gættede på at det var Jonas. Jeg rømmer mig og for at få Jonas' og Lauritz's opmærksomhed og det virkede. De kigger op fra deres mobiler, og rejser sig for at præsentere sig for mig, Lauritz kommer hen til mig og giver mig hånden og et lidt genert smil, "Gud hvor ser han sød ud" tænker jeg, bagefter kommer Jonas over og giver mig et kram som jeg gengælder. Jeg vælger at sætte mig i sofaen ved siden af Stefan, som sidder ved siden af Jonas. Vi sidder og snakker i et godt stykke tid, lige indtil at der står en ung mand i døren, som vidst nok hedder Jeppe, han kommer hen og giver mig en hånd og et smil, jeg rækker ham min hånd og siger mit navn og et smil. Jeppe sætter sig over i sofaen hvor Pelle og Lauritz sidder.

20 minutter efter...

Drengene er lige gået i gang med at øve og wow det lyder godt synes jeg, jeg valgte at gå på Instagram, for at se om Stefan eller nogle af de andre drenge har skulle haft lagt noget nyt ud, jeg søger på Stefans først, han har selvfølgelig taget et billede af mig hvor der står "I studiet med denne pige @Daniellehp og de andre drenge", billedet blev lagt ud for 15 minutter siden, jeg sidder bare og smiler og liker også lige billedet, inden jeg vælger at gå på de andre drenges Instagram, Pelle har lagt et nyt billede af mig og Stefan med teksten "Min lillesøster og hendes/min bedsteven, gud hvor jeg elsker de personer", Lauritz havde lagt et selfie med ham og Pelle med teksten "Min bedsteven/room mate, elsker dig man!" og Jonas havde lagt et selfie ind med teksten "I studiet med mine drenge og Danielle! <3". Jeg likede alle tre billeder og gik ud fra min Instagram. Jeg lagde min mobil i lommen. Da jeg lige havde lagt min mobil væk, kunne jeg høre en mobil brumme, men det var ikke min egen, jeg kiggede på bordet mellem de to sofaer og der lå en mobil, som jeg tænkte var Stefan's eller Pelle's, så jeg kiggede på den før jeg tog den op, vedkommende havde fået en SMS, jeg tænkte at jeg ville lave lidt sjov, derfor valgte jeg at gå ind på kamera for at tage billeder. Efter 1 time kom, drengene tilbage og jeg havde fået taget mange billeder på telefonen og lagt den tilbage på bordet hvor den lå da jeg havde taget den. Da drengene kom tilbage roste jeg dem og sagde at det lød rigtig godt, da de havde øvet, de smilede alle til mig og sagde i kor "Tak". Drengene satte sig i sofaerne, Lauritz kom og satte sig i den samme sofa som mig, ved siden af mig kom Stefan og satte sig, i den anden satte Pelle, Jeppe og Jonas og satte sig. Vi begyndte at snakke om hvordan det var for mig at have en kendt bror, og hvad vi skulle lave i aften.

Efter 1½ time hvor vi bare havde snakket, havde drengene taget deres mobiler, jeg blev hele tiden ved med at kigge på den mobil, som jeg havde haft fat i da de havde været ind og indspille. Jeg sidder selv på Facebook og i min egen verden, da jeg hører en af drengene bryder ud i et stort grineflip, jeg får et chok og kigger forskrækket op, og kigger ved siden af mig hvor Stefan sidder og kigger over på... Lauritz's mobil, jeg kigger over på hans telefon og ser alle de billeder jeg havde taget tidligere, jeg bliver så flov og pinlig at jeg styrter ud af døren og ned af gaden, indtil jeg kommer i tanke om at jeg ikke ved hvor jeg er, jeg vælger at sætte mig op af muren der er der. Lidt efter hører jeg en stemme der kalder på mig, men jeg svarer ikke, stemmen kommer tættere på....

Den nye brorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora