Část. 1- Nový příběh

649 29 16
                                    

Jmenuji se Bára Navrátilová. Je mi 15 let, jsem středně vysoké postavy. Mám modré oči a hnědé vlasy. Bydlím v Liberci. Můj bratranec se jmenuje Sebastian Navrátil. Ano, myslím toho zpěváka. Naši tátové jsou totiž bratři. Nikdy jsem svýho strýce neviděla a táta s ním není ani v kontaktu. Abych tu nekecala jen o tomhle, tak mám nejlepšího kamaráda Vojtu. Když jsem se narodila, tak se o mě staral a bral mě jako mladší ségru. Tak je to až do teď. Vždycky se mě zastává a za to ho mám moc ráda. Vojta má skupinu New Element, kde je i můj brácha Ondra Havel. Teď vám vysvětlím, proč máme každý jiný příjmení. Ondra je totiž mámy syn z prvního manželství, a Ondrův táta neboli mámy bývalý manžel se na mámu a Ondru vykašlal když bylo bráchovi 5 let. Pak se rozvedli a máma zůstala s Ondrou sama, a pak si našla mýho tátu a narodila jsem se já. Táta bere Ondru jako vlastního. A vlastně jsem vám zapoměla říct, jak se s Vojtou známe. Naše mámy jsou nejlepší kamarádky ještě před tím, než se narodil Vojtův starší brácha Honza. Nemám moc kamarádů a ve škole nezapadám do kolektivu. Všichni ze mě ve škole mají srandu... I mladší... Ale já je nepotřebuju. Stačí mi Vojta... Ten je všechny vynahradí do jednoho! Takže tenhle příběh vlastně bude o mně a mém životě. Snad se vám nový příběh bude líbit :)
Chtěla bych Vám představit můj nový příběh!:) Berte ho jako poděkování za 4K přečtení u mého příběhu "Víc než splněný sen" ❤

PS. Miluji TěKde žijí příběhy. Začni objevovat