Probudím se na hlasitý zvuk budíku, který ukazuje, že je 5:45 ráno. Čas vstávat. Vždycky vstávám s depresí, že musím jít do školy. Jsem tam nešťastná, protože mě tam nikdo nemá rád a šikanují mě. Udělala jsem teda ranní hygienu, oblíkla se a šla se nasnídat. Pak jsem popadla kabelu a šla jsem před dům, kde už čekal Vojta. Asi si teď řeknete, že je to divný, ale Vojta mě chodí doprovázet do školy a chodí pro mě do školy, protože se bojím. Bojím se, že mi někdo zase něco udělá. Od tý doby co jsem jednou šla sama domů mě 2 spolužáci prvně ponižovali a pak mě i zbili se bojím chodit někam sama.
"Ahoj Vojto"
"Ahoj" odvětil Vojta s úsměvem
Do školy to mám 15 min. Když jsme došli ke škole, tak před školou stáli někteří z mý třídy. Jak mě viděli, že jdu s Vojtou tak už začali pomlouvat. Vojta se na ně díval vražedným pohledem.
"Tak na sebe dávej pozor" řekl Vojta.
"Neboj budu" odvětila jsem mu.
Obejmula jsem Vojtu a šla do školy. Všichni si ze mě dělali srandu jako vždy.. Když skončila poslední hodina, tak jsem hned šla před školu, kde už stál Vojta. Cestou domů jsme potkali mou spolužačku, která mě taky šikanuje. Kdybych šla sama tak už má na mě kecy, ale protože šel Vojta tak se na mě i na Vojtu usmívala a dokonce i pozdravila. To všechno totiž jenom proto, že je do Vojty a do New Element blázen.
Takle to chodilo každý den další 3 měsíce... Už na to nemám... Jednoho dne jsem přišla domů a......
Ahoj:) tento díl je kratší, tak se omlouvám:) taky se omlouvám za chyby a doufám, že se vám můj nový příběh líbí! :)