Část 3.- Nový život

351 30 13
                                    

Jednoho dne jsem přišla domů a v obýváku seděli moji rodiče.

"Takže Baru, rozhodli jsme se, že se přestěhujem a budeš chodit jinam na školu, protože takle to už dál nejde" řekl taťka.

"Cože??! Ale já nechci pryč z Liberce..! Vždyť je tu Vojta a nikoho jiného nemám!" odpověděla jsem.

"Neboj, v Liberci zůstanem, akorát budem bydlet v jiné části" přidala se mamka.

"Uff.. Už jsem si myslela, že budem někde pryč z Liberce"

Hned jsem běžela nahoru do svého pokoje, abych to zavolala Vojtovi. Byl rád, že jsem šťastná že už vypadnu z tý školy a začnu "nový život". Vojta mě pozval na zmrzlinu, tak jsem rodičům řekla, že jdu s Vojtou na zmrzlinu a šla jsem na místo, kde jsme měli sraz. Vojta už tam čekal a z dálky se na mě usmíval. Usmála jsem se taky. Vojta nám koupil zmrzlinu a šli jsme si sednout do parku. Seděli jsme tam asi 2 hodiny a pak mi volala mamka, ať potom příjdem s Vojtou k nám, že jsou u nás jeho rodiče. Vydali jsme se teda k nám, kde byli naši rodiče. Prý budeme grilovat řekl můj táta. Pak přišel i Honza a Séba s jeho mamkou. Naše fenka Mia má Sébu strašně ráda a vždy když je Séba u nás tak ju ma furt u sebe a je schopnej ju mít celou dobu na klíně a hladit ji. Taťka už začal grilovat a maso a já už měla strašný hlad. Než se maso udělalo, tak jsme šli s klukama vyvenčit Miu. Samozřejmě, že si Séba vynutil, že ji povede na vodítku on :D. Až jsme ji vyvenčili, tak jsme šli zase zpátky k nám. Maso už bylo hotové tak jsme se do toho všichni pustili. Pak už byla tma a docela i zima, tak jsem šla pro nějakou deku. Ostatním zima nebyla, protože s sebou měly mikiny. S Vojtou jsem se spolu přikryli do deky a seděli na lavičce. Všichni jsme tam takle seděli asi do 5 do rána. Mezitím co si všichni povídali mi Vojta pošeptal....

Pokračování příště:)
Ahoj, je tu další díl a doufám, že se Vám bude líbit! :) omlouvám se za chyby a komentík a votes potěší😊 btw. Co myslíte, že měl Vojta na srdci? :))

PS. Miluji TěKde žijí příběhy. Začni objevovat