Κεφάλαιο 1

52 7 0
                                    

Alinas' P.O.V. 

"Αlina!" άκουσα την μητέρα μου να φωνάζει. "Κατέβα αμέσως κάτω!"

Αναστέναξα καθώς πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα γρήγορα κάτω ενώ η μυρωδιά του φρεσκοψημένου μπέικον κατέβαλλε τις αισθήσεις μου. Μπαίνω μέσα στην κουζίνα και βλέπω την Beatrice να μεταφέρει το μπέικον από το τηγάνι στα πιάτα.

"Θέλω να πάρεις τα πιάτα και να τα πας αμέσως στην τραπεζαρία" απαίτησε. 

"Ναι, φυσικά..." είπα καθώς πήρα τα πιάτα στα χέρια μου. 

Καθώς προχωρούσα μέσα στους διαδρόμους του σπιτιού μου κοιτούσα τις ταπετσαρίες και τις κούτες γεμάτες έπιπλα που αγόρασε η Beatrice για να κάνει ανακαίνιση στο σπίτι. Από τότε που ήρθαν αυτή και ο γιος της δημιουργήθηκε ένα χάος στην οικογένεια μας. Στην αρχή ήμασταν εγώ, ο μπαμπάς και η μαμά , μέχρι που η μαμά έφυγε.  Μετά από λίγους μήνες ο μπαμπάς μου ανακοίνωσε ότι δυο νέα μέλη θα εισέλθουν στην οικογένεια μας, η Beatrice μαζί με τον γιο της Tristian , που φυσικά για να γίνουν ακόμα πιο μπερδεμένα τα πράγματα, είναι και γιος του μπαμπά μου. Ακόμα θυμάμαι την μέρα που μου το είπαν, ήμουν μόλις δεκατεσσάρων ετών. 


Flashback

"Alina...Που είσαι;" άκουσα τον μπαμπά να φωνάζει από τον κάτω όροφο.

"Μπαμπά, εδώ πάνω στο δωμάτιο μου" φώναξα αντίστοιχα για να με ακούσει.

Καθώς ετοίμαζα την τσάντα μου γύρισα και τον αντίκρισα να στέκεται στην πόρτα του δωματίου μου με την Beatrice στο πλάι του. 

''Alina, η Beatrice και εγώ θέλουμε να σου πούμε κάτι πολύ σημαντικό αλλά πρέπει να παραμείνεις ψύχραιμη... εντάξει;"  είπε διστακτικά ενώ κοίταξε στιγμιαία την Beatrice για συμπαράσταση, αυτή απλά κούνησε το κεφάλι της.

" Μπαμπά ηρέμησε μπορώ να αντέξω ο,τι και να μου πείτε"  είπα χαλαρά.

Τους είδα να κάθονται στο κρεβάτι μου και να αναστενάζουν ενώ ταυτόχρονα ο μπαμπάς έτριβε τα χέρια του πάνω στο ξεβαμμένο τζιν του. 

"Όταν ήταν η μαμά σου ήταν ακόμα εδώ συνήθιζε να δουλεύει 24/7 , νόμιζα ότι με απατούσε με κάποιον. Έτσι απέκτησα κάποιες ερωτικές συναναστροφές με την Beatrice, όπως καταλαβαίνεις μετά από κάποιους μήνες γεννήθηκε ο Tristian"

"Μπαμπά;!" είπα με χαμηλή φωνή ενώ τα δάκρυα άρχιζαν να μαζεύονται στα μάτια μου. 

Με κοίταξε με ένα βλέμμα θλίψης και μετάνοιας όμως δεν θα μπορούσα να τον συγχωρήσω με αυτό που έκανε στη μαμά.

"Alina, πρέπει να καταλάβεις πως ήταν απλά μια στιγμή αδυναμίας. Το ξέρεις ότι ποτέ δεν θα πλήγωνα την μαμά σου."

"Ναι, αλλά το έκανες" είπα και βγήκα έξω από το δωμάτιο μου τρέχοντας με προορισμό το σπίτι της κολλητής μου.

End Of Flashback

   

Ξέρω επίσης ότι η Beatrice με απεχθάνεται και ένας λόγος είναι ότι δεν είμαι η πραγματική της κόρη , όμως η σχέση μας δεν ήταν πάντα αυτή του μίσους. Όταν είχε πρωτοέρθει μαζί με τον γιο της τα πράγματα ήταν ήρεμα και την θεωρούσα σαν κολλητή μου, ώσπου μία μέρα άρχισε να με αγνοεί και να μου συμπεριφέρεται σαν σκουπίδι, φυσικά αυτό συνέβαινε μόνο όταν έλειπε ο μπαμπάς καθώς όταν ήταν μπροστά έκανε σαν να μην υπάρχει κανένα προβλήματα μεταξύ μας.

Με αυτές τις σκέψεις στο μυαλό μου δεν πρόσεξα το σκαμπό που ήταν στη μέση του διαδρόμου και σκόνταψα με αποτέλεσμα να πέσουν και να σπάσουν τα πιάτα στα χέρια μου.

"ALINA!" φώναξε η Beatrice με την τσιριχτή φωνή της ενώ άκουγα τα γρήγορα βήματα της να αντηχούν σε όλο το σπίτι.

ΩΧ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

illusions // h.s. Where stories live. Discover now