Voor dat ik het wist kwam jace baar me toe gelopen en zei ik ueb je gevonden na drie uur
Het was de bedoeling dat niemand me vindt zei ik jace luister over een paar minuten komt Jonathan hier om me op te halen. Ik weet dat je het niet wilt maar het blijft mij keus ik wil echt dat je veilig bent zei ik heel snel tegen Jace. Ik snap het Clary maar het is je broer die ik niet vertrouw.
Zei jace dat is waar ik vertrouw hem ook niet maar ik heb geen keus om iedereen te beschermen van hem moet ik dit doen en jace weet ik ben van jouw ik zal altijd van je houden.
Opeens werd er geklopt op de deur ik zei kom binnen toen zag ik het Jonathan stond in me kamer en zei het is tijd om met me mee te gaan kan ik iets mee nemen naar de auto ja neem die twee tassen maar mee.
Ik zie je zo in de auto Jonathan ik blijf de hele tijd jace aankijken toen Jonathan weg was zei als laatste tegen jace ik hou van je en zeg tegen Isabelle dat ik haar ga missen ik zal schrijven en liep naar de auto op weg naar.
Me nieuwe huis familie
me nieuwe leven begint nu is goed dat ik me vader en me haten broer moet ik ze een kans geven zal ik ze vergeven voor wat ze hebben gedaan. Hier is het zei Jonathan ik knikte bij mezelf dacht ik het is een groot huis maar waarom zo groot huis als we maar met ze drieën zijn of zijn er meer mensen in het huis heey droom je zusje zei jonathan nee hoor je haalt me alleen weg uit me eigen droomwereld zullen we maar naar binnen ga jonathan of wil je de rest van ons leven buiten vieren.
nee volg me zusje zei hij en hou op met het zusje gedoe en je weet echt wel dat je me niet moet noemen maar je doet het toch niet want ja we lijken zo op elkaar.je praat veel zusje voor iemand die hier niet wil zijn. Ik wil hier ook niet zijn maar ik heb niet echt een keus of wel toen dat ik dat zei loop ik boos in het huis en loop wat rond op zoek naar me kamer. Clary blijf staan zei een bekende stem maar eigenwijs loop ik verder
JE LEEST
The Mortal Instruments
FanfictionClary is nu eindelijk een schaduwjager maar dat gaat niet meer door omdat ze bij haar broer en haar vader gaat wonen de rest van haar leven Lees het en kom er achter wat er gaat gebeuren met Clary en haar vrienden