Doei Clary ik moet naar me pack er zijn wat problemen zei hij terwijl we midden in tuin zaten op een bankje. Is goed Jack ga maar ik blijf nog even roep ik naar hij na een paar minuten was Jack weg.Mooi dacht ik even alleen ik dach aan de moment waar ik en Luke praten over allerlei onderwerpen. Maar toch zat me iets dwars, waarom hangt Jace op terwijl hij iets wilde zeggen.
Daar ben je riep een bekende stem, ik dacht dat je weg was riep hij weer maar ik sta op en loop snel ergens heen. Clarissa Adele Morgenstern blijf daar staan schreeuwt Jonathan. Verbaasd bleef ik ook echt staan terwijl hij naar me toe rende.k
Waarom rende je weg vraag Jonathan, alsjeblieft Jonathan laat me het is erg genoeg dat ik hier vast zit dat smeekte ik bijna.
En waarom zal ik me zusje me rust, als ik weet dat er iets is dus vertel het me zei hij, een ik vertel het liever een hond dan.aan jouw zei ik op een duh toon.
Clary je ben er dus ik heb alle tijd van de wereld maar goed ik moest je halen voor het eten dus volg me zei Jonathan ik bleef staan en zei tegen hem "Wat ben je beleeft" dat wist ik niet dat je dat kon en volgde hem naar de eetzaal.
Dat duurde lang zoon zei een bekende stem genaamd Valentijn Morgenstern. Sorry vader maar Clary maakte het een beetje lastig. Ik zei maar niks en liep naar de tafel en ging zetten en verder negeren ik me stomme vader en een klootzak van me broer. Tot dat me vader iets vroeg aan me maar je kent ik hoor het niet te diep in me gedachten over de feit dat Jace iets achter houd voor mij.
Clary wat vind je van het huis vraag Valentijn (me vader) groot zei ik oke zei hij na het een liep ik naar boven naar me kamer maar ik boste tegen iemand maar het Simon wat doe je hier fluistert ik nou jou redden van dit
JE LEEST
The Mortal Instruments
FanfictionClary is nu eindelijk een schaduwjager maar dat gaat niet meer door omdat ze bij haar broer en haar vader gaat wonen de rest van haar leven Lees het en kom er achter wat er gaat gebeuren met Clary en haar vrienden