9.Tempus fugit

255 9 11
                                    

Timpul care a trecut nu se mai întoarce.Lunile care au urmat după Ziua Recunoștinței au trecut în zbor,New Yorkul aflându-se acum sub asediul sfârșitului lunii ianuarie,o lună aspră,dominată de un frig năpraznic și furtuni frecvente.Imediat după prima sărbătoare,familia Styles,împreună cu Rissta Merlotte și Luke Stanford s-au îmbarcat într-unul dintre jeturile particulare și au zburat spre însoritul și căldurosul Cancun.Și-au petrecut o lună de vis într-unul dintre cele mai mari penthausuri de la ultimul etaj al Le Blanc Spa Resort,în piscine private și cu majordomi care îi serveau numai pe ei,cu o bonă filipineză,pentru tot confortul moștenitoarei Styles,care arătse că este o desăvârșită iubitoare a apei și a soarelui mexican.Dar timpul trece și nu mai revine,iar după ce au sărbătorit primul Crăciun al Kiarei Styles și prima ei cumpănă dintre ani,cei cinci au părăsit paradisul exotic și s-au întors înapoi în viforosul oraș care nu doarme niciodată.Podurile care treceau peste East River și râul Hudson erau supraîncărcate de zumzetul mașinilor,tenurilor și metrourilor,de turiști care vizitau atracțiile iernii,copacul și centrul Rockerfeller și Times Square.Aproape toată luna ianuarie,Blythe Styles a lucrat,a tras pe brânci pentru prezentarea ei de debut și chiar a dormit în majoritatea timpului în biroul ei,pe canapea,fiind în criză de timp.Dusese o lupă crâncenă cu primăria,dar în final reușise să câștige și,cu ajutorul lui Harry,prezentarea ei avea loc la Grand Central,care își anunțase închiderea pentru câteva zile,chiar la începutul lunii ianuarie.Blythe era stresată,nu doar din cauza prezentării,ci și din cauza lui Louis,care își făcuse apariția și pentru o săptămână,venise în fiecare seară la firmă,iar B nu știa cum să scape de el.După ce el își făcuse un obicei din asta,ea nu mai rămânea peste noapte în firmă,așa reușea să controleze situația.

-Lupe,adu-mi ceilalți pantaloni,aștia  nu mă cuprind!

Blythe luase în greutate câteva kilograme și majoritatea fustelor și pantalonilor nu o cuprindeau.Lupe a intrat în cameră,cu pantalonii elastici și evazați atărnați de umăr.

-A sunat doctora ta,să îți zică să mergi mai devreme la controlul tău anual.

-Mhm,acum o să plec,imediat ce reușesc să trag pantalonii aștia pe mine.M-am îngrășat ca un purcel,Lupe.Cred că ar trebui să intru la regim.

Lupe a ridicat din umeri și s-a întors la bucătărie,pentru a-i pregăti mâncarea lui Dylan.Blythe și-a îmbrăcat pantalonii și și-a luat paltonul și a ieșit din casă.

Între timp,la Styles Consolidated,Ivy intrase în concediul prenatal și totul era vraiște în birou.Harry găsise o înlocuitoare,care nu se descurca prea bine.Un ciocănit s-a auzit în ușa biroului principal.

-Intră,s-a auzit vocea lui Harry.

Louis Delon,șeful de la omucideri,a intrat în birou rotund.Harry l-a privit mirat.

-Ați găsit-o pe femeia care a vrut să îmi răpească fiica?

-Nu de asta am venit să îți vorbesc.

Pe Harry îl deranja faptul că Louis îi vorbea la pertu .Ei nu aveau aceeași poziție socială.Louis a aruncat pe biroul lui un plic galben,pe care Harry a dat să îl ridice.

-Ascultă ce am de zis și dacă nu o să mă crezi,atunci o să poți să îl deschizi.

Harry s-a conformat,deși îl irita faptul că acest angajat public îi dădea ordine.Louis s-a așezat pe scaunul din dreapta biroului de mahon.Harry i-a făcut semn cu mâna,semn că poate să înceapă să vorbească.Pe Louis îl călca pe nervi acestă atitudine de împărat roman,care îl caracteriza pe Harry Styles.

-Am cunoscut-o pe nevasta ta când avea șaișpe ani și eu optișpe.Locuia în Paris și era dornică de pericol.Un pericol care era peste tot în jurul meu.S-a culcat cu mine la câteva zile după,la o petrecere,fără să îi pese de ceva anume.Apoi a devenit iubita mea,cât am fost în liceu.Bey a fost mereu o depravată,îi plăcea iarba și băutura,dar cel mai mult îi plăcea să și-o tragă cu mine,logodnicul ei.Ea trebuia să se mărite cu mine,dar am fost trimis în Afganistan,pe front,și i-au spus că am murit,de aia s-a măritat cu tine,prințul moștenitor.Vezi tu,Harry,Blythe a fost cu mine înainte să fie cu tine,a fost în brațele mele înainte să fie în ale tale și a fost femeia mea.A fost și încă este.

Vinovați : 1.2Forced MariaggeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum